::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۱۰۷- من زنده ام!

وقتی توی هوا به این گرمی میشینی توی ماشین به امید اینکه الان پنجره رو میکشم پائین و باد میخورم،
شیشه عقب که تا نصف بیشتر پائین نمیاد خیلی ضد حال میشه!
پ.ن: این پست فقط برای ابراز زنده بودن بود!!
پ.ن: برای اون عزیز دلی که ازم پرسید چرا سرت شلوغه، جونم بگه که داستانش خیلی طولانیه. ایشالا تابستون حضوری بهت میگم.
پ.ن: مملکت گل و بلبل!! توی خونه نشستی، پات رو بذاری روی زمین، مورچه ها ازت میگیرن میرن بالا!!
پ.ن: به کسی مربوطی داره من چندتا پ.ن میذارم؟
پ.ن: نیاری هست برای پ.ن شماره بذارم یا خودتون بلدین بشمرین؟
پ.ن: این پست رو من تقریبا هیچیش رو روی مانیتور ندیدم! هرگونه غلط املائی، همینه که هست!

۱۰۶- آنگاه هدایت شدم...

آقا من هدایت شدم. یعنی من ضد جمهوری اسلامی شدم. دیشب طی یکسری راهنمائی(!!) از هموطنان عزیز توی یکی از چت روم های پالتاک من هدایت شدم!!
شماها نمیدونید. ۹۰٪ مردم ایران اصلا مسلمون نیستن!! این ۹۰٪ همین الان حاظرن قرآن ها رو آتیش بزنن. اونم کجا؟ وسط خیابون!!
اون ۱۰٪ هم الان حتی نمیدونن جمهوری اسلامی هست یا پادشاهی!!
جنگ با جمهوری اسلامی طول نمیکشه!! شماها اگر بدونید سران جمهوری اسلامی چمدون هاشون رو بستن آماده فرار هستن!
توی این جمهوری اسلامی شما(!)‌ پارسال ۱۰۰ میلیاد تومن (میلیون نه ها، میلیـــــــــــــــارد) گم شده!! یعنی دزدیده شده! درباره منبع خبر هم نپرسید!!!!
ولی فکر کردن میتونن فرار کنن!! الکی نیست که! مگر اینکه از روی این زمین غیب بشن!! همه کشورها میدونن شرایط برقراری روابط با ایران چی خواهد بود!!
باید سران ایران رو اخراج کنن تا بیان ایران و تو خیابون ها اعدام بشن جلوی مردم!! اگر این کار رو نکنن ما دیگه روابط اقتصادی باهاشون نداریم!
اصلا هم مهم نیست که کسی با ما رابطه نداشته باشه، ما خودمون تولید میکنیم و صنعت کشور پیشرفت میکنه!!‌ البته اگر الان جمهوری اسلامی،
این حرف رو میزنه اشتباه میکنه!!‌ کلا جمهوری اسلامی هر کاری که میکنه اشتباه میکنه!! به شماها هم توصیه میکنم، سریع هدایت بشید!!

پ.ن: خدا شفات بده هموطن!!

پ.ن: استخوانی در گلو دارم فقط
        در دلم یک آرزو دارم فقط
        آرزویم از همه ببریدن است
        چهره زیبای دلبر دیدن است
        آرزویم یک سفر، یک رفتن است
        در کنار همرهانم خفتن است...

پ.ن: جون من؟
امتیاز شما نمایانگر آن‌ است‌ که‌ شما از تعادلی‌متناسب‌ بین‌ دو نیمکره‌ چپ‌ و راست‌ مغزتان‌برخوردارید. به‌ عبارت‌ دیگر، هیچ‌ نیمکره‌ای‌ بردیگری‌ غلبه‌ و سلطه‌ ندارد.
اگرچه‌، ممکن‌ است‌ این‌ حالت‌ یک‌ مزیت‌ چشمگیربه‌ حساب‌ بیاید، ولی‌ دال‌ بر آسودگی‌ خاطر نیست‌.مشکل‌ در رابطه‌ با این‌ افراد، این‌ است‌ که‌ شما بیشتراز یک‌ شخص‌ راست‌ مغز یا      چپ‌ مغز، از کشمکش‌ها وتضادهای‌ درونی‌ رنج‌ می‌برید.
گاهی‌ اوقات‌، این‌ کشمکش‌ها و تضادها بین‌ نحوه‌احساس‌ و نحوه‌ تفکر شما خواهد بود و هم‌ چنین‌ درمواجهه‌ با مشکلات‌ و تعبیر و تفسیر اطلاعات‌ باموانعی‌ روبرو می‌شوید. گاهی‌، جزییاتی‌ که‌ برای‌نیمکره‌ راست‌ مغز، مهم‌ هستند، به‌ واسطه‌ نیمکره‌چپ‌ نادیده‌ گرفته‌ می‌شوند و بالعکس‌. و همین‌می‌تواند یک‌ مانع‌ و سد راه‌ در جهت‌ مرحله‌ مؤثریادگیری‌ یا به‌ پایان‌ رساندن‌ کارها باشد.
از جنبه‌ مثبت‌، نقطه‌ قوت‌ این‌ اشخاص‌ در این‌است‌ که‌ آنها در هنگام‌ حل‌ یک‌ مشکل‌ می‌توانندهمزمان‌ و توأما تصویر اصلی‌ و بزرگ‌ و جزییات‌ضروری‌ را ادراک‌ کنند. هم‌ چنین‌، از مهارت‌های‌ کلامی‌مؤثری‌ در جهت‌ ترجمه‌ و تعبیر مسایل‌ شهودی‌برخوردارند، طوری‌ که‌ دیگران‌ می‌توانند آن‌ را به‌راحتی‌ درک‌ کنند و در عین‌ حال‌ قادرید نقطه‌ نظرات‌برتر را تشخیص‌ دهید.
یکی‌ از مزایای‌ این‌ افراد در این‌ است‌ که‌ آنها ازتوانایی‌ طبیعی‌ انعطاف‌ بالای‌ ذهنی‌ و فکری‌برخوردارند و از این‌ رو می‌توانند به‌ راحتی‌ در مواجهه‌با مشکلات‌ چند بعدی‌ به‌ حل‌ آن‌ بپردازند.

بعدنوشت ۲۶/۳/۱۳۸۵:
                              اعصابم خورده. به پرو پای من نپیچین!!!
بعدنوشت ۲۸/۳/۱۳۸۵:
                              میگما، خیلی باید ضدحال باشه بعد از یه مدتی بخوای به یکی فحش بدی نظرت فیلتر بشه، نه حسین آقا؟