::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۱۱۶- الهی العفو...

اسئلک الامان یوم یعض الظالم علی یدیه، یقول یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا
یقول یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا
یقول یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا
یقول یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلایقول یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا

پ.ن: به اینجای مناجات که می‌رسید، فقط تکرار میکرد.... یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا
قربون کبوترهای حرمت امام رضا.........

پ.ن: احساس گناه،‌ بدترین دردی که یه نفر میتونه داشته باشه...!

۱۱۵- confuse!

خدا خدا خدا... اصلا باورم نمیشه!
به یه نفر اعتماد کردم. تا اون حد که همه حرفهام رو بهش میزنم! ولی الان یه چیزی دیدم،
چیزی که از اون یه نفر خیلی بعید بود!

پ.ن: الان سرم داره گیج میره! اصلا از هر کسی انتظار داشتم، ولی از اون نه!!
پ.ن: اون یه نفر تو نیستی :)
پ.ن: با این حال اون یه نفر اونقدر براش احترام قائل هستم که چیزی بهش نگم.
اینجا هم چون هیچ کدومتون نمیدونید در مورد کی دارم صحبت میکنم، لطفا در موردش نظر ندین!!