::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

.

.

.

امروز رو یادم نمیره. یکی از بدترین روزهای زندگیم.
امروز یکی از بهترین گوی های زندگی من از بالاترین ارتفاع افتاد و خورد شد.
خورد خورد خورد.
...
دیگه وبلاگ نمینویسم. توبه میکنم و دیگه نمینویسم.
به زندگیم میرسم. تنهای تنها... مثل همیشه. مثل قدیم ها.

تنهای تنهای تنها

یه سری به خیال خودشون دارن کمک میکنن.
یه سری به خیال خودشون میخوان کمک کنن.
یه سری به خیال خودشون میتونن کمک کنن.
ولی هیچکس نمیدونه
هیچکس
هیچ کمکی
نمیتونه بکنه
به من
نه آشنا
نه دوست
نه غریبه
نه حتی کسی که ...

هیچکس نمیتونه درک کنه من چی دارم میکشم...
بخدا هیچکدومتون نمیتونید درک کنید...
بخدا نمیتونید...

میخوام برم گم و گور بشم...
برای همیشه...
یه جائی که هیچکس هیچ وقت نتونه پیدام کنه...
نه آشنا
نه دوست
نه غریبه
نه حتی کسی که ...

خدافط...