::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۲۳ - "حق"

نمیدونم چرا بعضی وقتها یه چیزهائی به ذهنم میاد و شروع میکنه آزار دادن. شاید راست میگی، شاید این نگرانی ها حق من باش. شاید باید نگران این مسائل باشم... شاید یه جور وظیفه!
ولی آخه من که دنبال حق و نا حق نیستم! اگر قراره این "حق" من اینجوری بهم بریزه... میخواستم صد سال این "حق" رو نداشته باشم!

میشه یه لطفی بکنی و این "حق" رو جوری از من بگیری که همه چی خوب بشه؟
پ.ن: بعضی وقتها که مثل امشبی میترسم، دلم آرامش میخواد. آرامش و اطمینانی که یک ماه داشتمش!

نظرات 2 + ارسال نظر
سوده 1388/02/29 ساعت 12:36 ق.ظ

سعیمو میکنم. قول :*

میدونم :)

سوده 1388/02/28 ساعت 02:56 ب.ظ

اینا حقته، نمیشه ازت گرفتش
اما میشه یه کاری کرد که پیش نیان، فقط یه کم دیگه صبر کن.
اونوقت اون آرامش هم میاد :*

اگر کاری کنی که پیش نیان، ازم میگیریشون.
منتظر اون روزم :)‌ :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد