::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۲۵ - ...

امروز روز عزیزی واسه. توی این ۵ سالی که اینجا بودم، هیچ روزی مثل امروز رو یادم نمیاد که صبح که از خواب بیدار شدم، یه غمی ته دلم باشه که چرا اینجام... چرا انقدر دور... خیلی چیزها عوض میشد. اگر میشد ایران باشم امروز رو، خیلی چیزها عوض میشد.

ولی بخاطر این بار نبودن، به ذهنم می سپرم این روز رو... ۳۱ اردیبهشت...تا همیشه یادم باشه که چقدر این روز دلم تنگه و چقدر دلم میخواد که کنارت باشم...

نظرات 13 + ارسال نظر
رز آبی 1388/03/11 ساعت 02:11 ق.ظ

حسین !!!!!!!!!!!!!

بی کار ؟! چت روم ستاد تبلیغاتی راه انداخته !!!!!!!!!

حوصله داری هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!

هر ایرانی یک ستاد که میگن همینه دیگه :دی

سوده 1388/03/10 ساعت 03:14 ب.ظ

ممکنه ایشون خودشون دختر چادری نباشن، اما دور و اطرافشون آدم این مدلی که برای ایشون مهم باشن زیاده ;)

دقیقا!

زینب حورا 1388/03/09 ساعت 07:55 ب.ظ

و آقای احمدی نژاد
گرانی که همیشه بوده شکی نیست
ما از سال 57 تا حالا در تحریم اقتصادی هستیم زمان خاتمی هم کلینتون مارو دوباره تحریم کردند .
الان هم همینجور
ولی آقای خاتمی خودش میدونه این وامهای کلانی که گرفت احمدی نژاد پس داد خب لابد اون مجبور بوده بگیره و این قطعا مجبوره پس بده.
اما دسته گل زمان های قبل کابینه و حقوق بقیه سیاستمدارایی که به رئیس جمهور ربط داشته از 1تا 18 میلیون بود حالا رسید به 1 تا 7 میلیون اعتراض کردند گفت :حق مردمه
هر کی هم پول اضافی برده باید به دولت بر گردونه روحانی باشه یا غغیر روحانی گفتند وزیر خودت پولداره گت : تحقیق کنید پولش حرومه میذارمش کنار تحقیق کردند : (چند بار ) حتی بعضی از مخالفا گفتند نه منصوری خانواادتا پولدارند به هر حال تحقیق شد دیدند این آقا در آمد غیر مشروع نداره

.....

گرانی همیشه بوده که نمیشه که آخه! بودنش بوده، ولی تا این حد؟ تورم ۲۵٪؟ زمان میرحسین و رفسنجانی تورم تک رقمی بود! وقتی که خاتمی دولت رو تحویل داد تورم ۱۲٪ بود!
تحریم منظورم تحریمهای آمریکا نبود. آره، اونا بوده و هست! ولی تحریمهائی که سازمان ملل گذاشت چی؟ تحریمهای اتحادیه اروپا چی؟
ببین، اشتباه نشه! من منکر کارهای خوب احمدی نژاد نمیشم. کارهای خوب هم کرد. ولی مشکلاتی رو بوجود آورد (نه از روی قصد!) که وضع مملکت به اینجا رسید. الان ببین تعامل بین المللی ما چقدر محدود شده!
احمدی نژاد چندتا اشتباه اساسی کرد که دلایل اصلی من هستن برای رای ندادن بهش:
۱- حمایت از کردان بعد از اون قضیه مدرکش! قضیه کردان یکی از بدترین اتفاقاتی بود که افتاد.
۲- مقایسه کردن خودش با شهید رجائی! کار به جائی رسیده که همسر شهید رجائی اعتراض کرده. دیگه از همسرش کسی به زندگیش نزدیکتر نبوده که!
۳- انتخاب آقای محصولی برای وزارت کشور! کسی که همسر شهید باکری چقدر از ایشون گفته! از کارهائی که ایشون زمان جنگ میکرده!
۴- سکوت در مقابل همسر الهام! این چه حرفهائی که این خانم به بزرگان نظام میزنه؟ به خاتمی که تائید شده شورای نگهبان و رهبری بود تا رفسنجانی که پایه این انقلاب و نظام بوده! حمایت بیش از حدی که از احمدی نژاد کرده و میکنه و احمدی نژاد در مقابل حمایتهاش که فقط و فقط بوسیله تخریب شخصیت انجام شده و سکوتی که احمدی نژاد در مقابلش داشت و داره!
۵- در نظر نگرفتن نظریه های اقصادی اقتصاددانان مملکت! نمونه اش همین یارانه های هدفمند! هرچی گفتن بابا باعث تورم میشه، گوش نداد! یا مالیات بر ارزش افزوده! اون هم هرچی گفتن تورم رو میبره بالا، گوش نداد! حتی نماینده های مجلس رو هم قبول نداشت!
۶- نوشتن همه پیشرفتها به اسم دولت نهم! از انرژی هسته ای تا پیشرفتهای نظامی دیگه رو همه اش دولت نهم دولت نهم میکنه! بابا انرژی هسته ای خیلی سال پیش شروع شده و پروسه طولانی داشته!
۷- حرفی که توی سخنرانی (شاید هم مصاحبه) چند روز پیش زد که گفته بود در کاخ سعدآباد قرارداد ننگین بسته دولت قبل و این حرفها! این رو همه میدونن که خط مشی سیاست خارجی و بحث انرژی هسته ای زیر نظر مستفیم رهبری بوده و هست! بعد از توافقنامه ای که خاتمی با اروپا بست، رهبری توی دیدار با مسئولان نظام از این پیشرفت قدردانی کردن!
۸- اعلام آمارهائی که راه به راه تکذیب میشه (اکثرا اقتصادی)!

زینب حورا 1388/03/09 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام
ببین اول بگم من دارم با داداش خوبم حرف میزنم هیچی هم نمیتونه باعث بشه من ارتباطم با شما داداش خوبم بد بشه
1. مشکل اینجاست که ایراد هر دو شون پر ایرادن
2. بعدم من اصلن موافق کروبی نیستما روشم کار نمیکنم چون وقت تلف کردنه
3.امام اوایل انقلاب قبل از سال 60 از موسوی میخواست نخست وزیر بشه آقای خامنهایی گفتند من کار ایشونو نمیپسندم و با دوره اول نخست وزیری فهمیدم کار رو نمیشه به دست ایشون سپرد اما اگه شما حکم بدید به عنوان مرجع اسلام من مسئولم که ایشونو نخست وزیر کنم
آقای خامنه ای قبول کردند و ایشون شدند نخست وزیر بعد از 7 ماه استیفا داد کجا توی عمق جنگ قبل از اونم مردد بود واسه نخست وزیری امام بهش نامه نوشت که مضمونش اینه :
" الان چه وقت این کارها ست باید با من مشورت میکردید الان که زن و فرزند مردم زیر آوارند شما توی این موقعیت حساس همه چیزو گذاشتی کنا
شما یه فرد سیاسی هستی و اسلام بهت محتاجه اما کوتاهی کردی
..
داداشم این مسئله کم نیست این یعنی بی مسئولیتی کسی که وقت شناس نیست دم دمی مزاجه کی میتونه رئیس جمهور باشه مقابل اسرائیل بایسته
..
و مهمه بدونی آدما با کی میرنو میاند و با کی دوستند
وگرنه حضرت علی نمیفرمودند " دوست خوب انتخاب کن چون تو از دوستت شناخته میشی .اون خودش گفته 90 در صد اعتقادش با خاتمی یکیه من خودم خاتمی رو به شدت قبول داشتم دوره اول ولی دیدم کارش بده هر روز میاد میگه " من میخوام کار بکنما اما تیغه چاقو در دست من و دستهاش دست دیگران است
دوره اون آقا فحشی نبود که نثار ایران نشه(رادیو ملاک بارز بود
)کی مشاور این آقا بود جناب میر حسین
..
میرند خونه رهبر نه میرفتند سال 60 احتمالا بوده توی مصاحبه ای از بهزاد نبوی از میر حسین میگند آیا کاندیدا شدنت رو بارهبر هماهنگ کردی ؟
گفت :خیر من حدود 2 سال است که ایشان را ندیدم تا ختم همسر امام که در حاشیه ایشان را دیدم و ایشون به من 45 دقیقه وقت دادند (ظاهرا اگه خانم امام فوت نمیکرد نمیرفت رهبر و ببینه حداقل رسمه به عنوان تاییدیه میرند ایشونو میبینند )
..
..
گفتی رفسنجانی ... بله ایشون همیشه با امام بوده ولی توی مسائل که بر رسی میکردم دیدم اونقدرا با رهبر خوب نیست و امروز در جبهه دیگه ایی داره صحبت میکنه و همه در عجبند
..
زمان ریاست جمهوری آقای رفسنجانی میر موسوی مشاور ایشون بود وقتی همه شکایت کردند موسوی گفت : گرانی 90 در صدی مکزیک را ببینید دیگه اینقدر اعتراض نمیکنید
آخه چه ربطی داره مکزیک لادینه ربا باعث گرانی و فقر میشه
ربطی به کشور به اصطلاح اسلامی ما نداره ( البته نباید داشته باشه )
.
.

سلام. میدونم، دعوا که نداریم :)
من تا جائی که یادمه میرحسین قبل از اینکه کاندیدا شدنش رو اعلام کنه با رهبری دیدار کرد! که خیلی هم گمانه زنی شد که توی اون دیدار چی گذشت و چی رد و بدل شد!
اختلافی که بین میرحسین و آقای خامنه ای بود، اختلاف شخصی نبود، اختلاف بین نخست وزیر و رئیس جمهور بود!
بحث این اختلاف هم تا جائی که من خوندم و پرسیدم و شنیدم، بحث اختیارات رئیس جمهور و نخست وزیر بوده که سر همین مسئله میرحسی استئفا میده! و اینکه امام استئفاش رو نمیپذیره و اینکه تو میگی که امام به آقای خامنه ای گفته که ایشون رو نخست وزیر کن، من یه نکته مثبت میبینم.
بحث خاتمی جداست! نه که جدا باشه، ولی من خاتمی رو هم خیلی قبول ندارم که بخوام از اون طرفداری کنم! ولی ببین، زمان خاتمی رابطه ما با بقیه دنیا خیلی بهتر بود! فحشهائی که ایرانی های توی آمریکا از رادیو و تلویزیون میزنن هنوزم هست! اینا که مهم نیست. مهم بیانیه ها و روابطمون با بقیه کشورهاست. با دولت ها! با کشورهائی که مطرح بودن و هستن و باید از روابطشون تو دنیا استفاده کرد. و میشد استفاده کرد ولی نشد! توی این قطعنامه های شورای امنیت ببین، یکی از کشورهای عضو سازمان ملل از ما حمایت نکرد! قطعنامه ها رای منفی نگرفت. بهترین وظعمون ممتنع بود. همین بحث انرژی هسته ای زمان خاتمی هم بود، همین مشکلات، ولی آروم آروم جلو رفت! که البته آقای احمدی نژاد همه رو آخر زد به اسم دولت نهم!
..
رفسنجانی جبهه دیگه ای با رهبری صحبت نمیکنه. جبهه اش مخالف دولت بوده.

زینب حورا 1388/03/08 ساعت 11:17 ب.ظ

گشت ارشاد رو میخواد بر داره
اولن تا اونجایی که من میدونم این به دست رهبره
حالا بر فرض بتونه بر داره
بارها برام پیش اومده که گشت به دردمون خورده !!!
تو یه خواهر داشته باشی گشت ازش توی یه لحظه حساس دفاع نکنه به حقوقش اهانت کنه تو غصشو میخوری
تو یه دختر چادری نیستی که چادرتو پیوند خورده به یک ایدئولوژی عظیم احساس کنی

بحث گشت ارشاد جداست. آره، گشت ارشاد زیر نظر نیروی انتظامی، نیروی انتطامی هم زیر نظر رهبری! همه گفتن بر میداریم، احمدی مقدم گفت گشت ارشاد به دولت کاری نداره، کروبی گفت من با رهبری صحبت میکنم که بردارن.
اتفاقا من همین ایراد رو میتونم به احمدی نژاد بگیرم. توی فیلمهای تبلیغاتی ۴ سال پیش گفت مشکل مملکت ما اصلا وضع پوشش جوانان نیست. خب اگر زیر نظر ایشونه، پس چرا مهم شد! اگر دستش نیست، چرا روش مانور داد توی تبلیغات؟
بحث گشت ارشاد هم جداست. ربطی به ریاست جمهوری و انتخابات نداره، ولی من باهاش خیلی هم موافق نیستم ؛) اگر خواستی در مورد این هم صحبت میکنیم بعدا ایشالا :)

[ بدون نام ] 1388/03/08 ساعت 11:08 ب.ظ

مگه مسلمون بودن و توی دنیا نام مهدی موعود رو آوردن چه عیبی داره که به احمدی نژاد رای ندم .یه عده گفتند آبرومون رو برده رجایی هم که پای مجروحشو گذاشت روی میز سازمان ملل گفتند آبرومونو برد ولی اونایی که فقط آبروشون خداست این رو جهاد میدونند
چون اسلام دین مسالمت آمیزی با کفار نیست و مسلمون واقعی تحمل تکفیر رو نداره .
اون اولین کسیه که نام حضرت مهدی رو در سیاست آورد )
... البته تنها آگاهان این را میفهند -قرآن
... اطلاعات زیاد وقت کم
موفق باشید

مگه من گفتم عیبی داره؟ هیچ عیبی نداره. مسلمون بودن هم عیبی نداره. من حرفم این نیست که با بردن اسم امام زمان آبروی ما رفت. اصلا حرفم این نیست. من حرفم وضع اقتصادی مردمه. نرخ تورمه. وعده هائی که داده شد و عمل نشده. منم قبول دارم احمدی نژاد آدم خوب و ساده ایه. اینا قبول. ولی خیلی از حرفهاش با عملهاش نمیخونه. خیلی از آمارهائی که میده با آمارهای واقعی نمیخونه.
یکی از بزرگترین مشکلاتی که من با ایشون دارم اینه که همه تلاش ها رو به اسم دولت خودش میزنه. و مدیریت اشتباه ایشون وضع اقتصادی رو خراب کرده (تورم ۲۵ درصد طبق آمارهای بانک مرکزی). اینکه وضع سیاست خارجی ما به جائی رسید که ۲تا قطعنامه و تحریم داشتیم، به جائی رسید که الان ویزا گرفتن برای انگلستان انگشت نگاری میخواد و ۸ ماه طول میکشه و خیلی چیزهای دیگه...
من با شخص آقای احمدی نژاد هیچ مشکلی ندارم. مشکلم با نحوه عملکردش به عنوان رئیس جمهوره!

زینب حورا 1388/03/08 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام
چش نیست
1. توی اوج جنگ آقا استیفا دادند و امام ازش شاکی شد
2. اعتقاد خودشو هنوز درست نگفته اما خاتمی خاتمی میکنه
آقا تکلیف خودشو نمیدونه تو که بر میگردی به بهزاد نبوی میگی اطلاح طلبم چرا طرف چپیا هستی و از اونا دفاع میکنی .
لازم به ذکره که بهزاد نبوی ... لائیک و سکولاریسم هستند و کارنامه خوبی نداره
3. آقا همه جا رو سبز کردند با رنگ بازی میکنند به قول کروبی انگار فوتباله
4. تاج الدین که از طرفدارهای میر حسینه میگه " اوباما " تنهاست باید ازش دفاع کرد
(اون مهدی منه که تنهاست نه اون مردک نفهم )
5. از خودش نظر نداره بده خانمش شده سخنگوی میر حسین
با افکار فیمینیسمی و سکولار (به عنوان پژوهشگر قرآن هم حرف میزنه ."آنان خداودیگران را فریب نمیدهند بلکه خود را فریب میدهند -قران "
6. میانه خوشی با رهبر نداره بعد ببین رهبر و رئیس جمهور که در یک راس نباشند چی میشه .
7. مدافعانش :(البته بهتر بگم کسانی که اون تا ییدشون میکنه
محمد خاتمی : چپ گرا (دلم میسوزه نه اولاد پیغمبری نه روحانی - لطفا در بیار اون بت ارتجاع را )
محمد رضا خاتمی : ضد دین (لائیک )
بهزاد نبوی : لائیک
تاج الدین : مدافع آمریکا
هاشمی رفسنجانی : اصلاح طلب ( کاش به دخترش یاد میداد خدا هم شب هست هم روز چرا بالای شهر با کتو دامن دوچرخه سواری میکنی )


سلام.
۱- اینکه توی اوج جنگ، یکی از بدترین شرایط بعد از انقلاب، امام به ایشون گفت باید سرکار بمونی تائیدی بر مدیریت و مناسب بودن ایشون برای اداره کشور نیست؟
۲- اعتقادش رو هم گفته!‌ از همون اول گفت «اصولگرای اصلاح طلب»! مگه بخاطر همین نبود که خیلی از اصلاح طلب ها بهش گیر دادن؟
۳- بقول کروبی؟ خود آقای کروبی رنگ سفید رو انتخاب کردن!
۴- به خود کاندیدا رای میدی یا طرفداراش؟
۵- اولا تا جائی که من خبر دارم (شاید دارم اشتباه میکنم) خانم ایشون رئیس دانشگاه الزهرا(س) بودن. ریاست دانشگاه کم چیزی نیستها!
دوما سخنگوش اگر کس دیگه ای باشه، معنیش این نیست که نظریه از خودش نداره
سوما این عملش بیشتر یه کار نمادینه به نظر من!
۶- کی گفته میانه خوشی با رهبر نداره؟ با آقای خامنه ای رفت و آمد خانوادگی دارن. بحث اینکه یه زمانی سر یه مسئله ای «نخست وزیر» و «رئیس جمهور» با هم اختلاف نظر داشتن، دلیل نمیشه که دو شخص با هم مشکل داشته باشن!
۷- در مورد بهزاد نبوی و تاجزاده چیزی نمیدونم که بگم.
ولی در مورد خاتمی: ایشون رئیس جمهور بودن. من هم خیلی قبولشون ندارمها. ولی ایشون رئیس جمهوری بودن که اولا مردم انتخابشون کردن، دوما مورد تائید رهبری بودن!
هاشمی رفسنجانی رو هم که هیچی! بابا امام و آقای خامنه ای هی میگن ایشون از پایه های انقلاب هستن و این حرفها.

زینب حورا 1388/03/07 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام
شما طرفدار میر حسین باشی
ما دلمون میگیره
...

سلام.
مگه میرحسین چشه؟

رز آبی 1388/03/03 ساعت 11:14 ب.ظ

تولدش مبارک (:

مهدی 1388/03/03 ساعت 08:55 ب.ظ http://lastword.blogsky

سلام.خوبی؟ چقدر زمان سریع می گذره

زینب حورا 1388/03/02 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام
آقا چشممون روشن پیش کی ؟

سوده 1388/03/01 ساعت 11:49 ب.ظ

مطمئنا اون آدم هم دلش میخواسته تو پیشش باشی. و حتما سالهای بعد با همید ;)

مخاطب پست! خودش میدونه کی ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد