::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۲۶ - من رای میدهم - ۱

یه چند وقتی بود که میخواستم این پستها رو بنویسم، ولی خب نمیشد! حالا که زدیم پای مبارک رو تو آیکیدو ناقص کردیم و باید بشینیم تو خونه، اینا رو هم مینویسیم :دی

یه چند وقتی هست که بحث انتخابات بالا گرفته و بیشتر از هر انتخاباتی به دنیای مجازی و وبلاگ و سایت و اینجور جاها کشیده! بحث انتخابات به دوتا بحث تقسیم میشه. یکی خود رای دادن، یکی به کی رای دادن! از همین الان هم بگم، حرفهائی که میزنم کاملا نظرات شخصی من میباشند (نقطه سر خط!)

اول از همه باید مشخص باشه که اصلا میخوایم رای بدیم یا نه؟! مسئله تحریم انتخابات یه چند سالی هست که مطرح بوده. یکسری هم بخاطر دلایل خودشون هر دفعه سر همه انتخابات رای ندادن! یکی از دلایل اینه که انتخابات توی مملکت ما قبل از اینکه حکم انتخاب کاندیدا برای یه پست باشه، تائید نظام جمهوری اسلامی بوده و هست و خواهد بود! برای همین یه سری رای نمیدن! ولی خب این رای ندادن به هیچ جائی نرسیده و تا مدت زیادی هم نخواهد رسید! دلیلش هم اینه که بالاخره یه اکثریتی هستن که نقطه مشترک رای دادن به نظام رو دارن. حالا یه سری اصولگرا، یه سری اصلاح طلب، ولی اکثریتی هستند که رای میدن. البته این دو دسته به هرحال دسته بندی های خودشون رو هم دارن!

اصولگراها که ۱۰۰٪ رای میدن! بقیه یا اصلاح طلب هستن که رای میدن، یا اصلاح طلب که رای نمیدن، یا کسائی که اصلا میخوان نظام رو کلا براندازن! از نظر تعداد، اصولگراهائی که رای میدن از اصلاح طلبهائی که رای میدن بیشترن! کسانی که انتخابات رو تحریم میکنند، فقط دارن فرصتی رو از دست میدن، و فرصتی رو به طرف مقابلشون میدن برای اداره کشور!

بعد از این همه سال، ثابت شده که تحریم انتخابات فقط و فقط نتیجه عکس داشته و بس! رای دادن برای این نیست که حق ماست، یا وظیفه شرعی، یا رای میدیم چون باید رای بدیم! رای میدیم چون حق انتخاب داشته باشیم!

اینکه به کی رای بدیم باشه واسه پست بعدی، فعلا پام خسته شده، میخوام یکم راه برم :دی

نظرات 6 + ارسال نظر
کله کدو 1388/04/03 ساعت 03:22 ب.ظ

هرچند اشتباه فهمیدی ولی احساس میکنم کار بدی کردم که مزاحم شدم.
بله، بسه.
ببخش.
بای.

[ بدون نام ] 1388/03/16 ساعت 08:30 ق.ظ

نگران نباش احمدی نژاد این دورم میاد بالا

به شدت امیدوارم اینجوری نباشه!

[ بدون نام ] 1388/03/13 ساعت 02:00 ب.ظ

پسر خوب باهات شوخی کردند
توی آمارهای سازمان آمار و برنامه ریزی تحقیق میکردیم که آیا حرف حضرت عالی درسته که 25 % تورم داشته دیدم بله درسته اما یه 45 % بیشتر خودنمایی میکرد که دوره قبل بوده . یه آمار بی طرف به حکم وظیفه اینو اعلام کرد .
پسر خوب زمان خاتمی یه استاد دانشگاه با سابقه 180 هزار تومان ماهیانه میگرفت الان زمان احمدی نژاد 400 هزار یه دبیر دبیرستان میگیره !


زمان خاتمی آزادی بیان به دختر و پسرایی داده شد که ...
خب وضعو نسبتا به اونجایی که باید میرسوند رسوند


من نگران چادرمم نه پول تو جیبیم
من نگران شرفمم نه میوه هرشبم
من نگران تنهایی بیشتر مهدی موعودم نه هر چیز دیگه


آقای احمدی نژاد دیگه باید چه طوری به فقرا کمک کنه
دوست من یه بار مسئول خندن نامه های آقای احمدی نژاد بوده میگفت همه رو باید تقسیم بندی میکردیم تا هر نوع مشکلی رو رفع کنه و میدیدیم نماینده میفرسته درب منزلشون و مشکلات رو حل میکنه
در مورد کارگذارانش :تا یکی سر عقل بیاد و فسادش آشکار بشه و بعد حل بشه طول میکشه .



مگه من گفتم زمان احمدی نژاد بالاترین تورم رو داشتیم؟ ۴۵٪ مال دوره قبل نیست، زمان آقای رفسنجانی بوده (طبق آمار خود آقای احمدی نژاد توی مناظره). من من گفتم تورمی که با ۱۳٪ رسیده شد زمان خاتمی، چرا بالا رفت و بالا موند؟ در شرایطی که قیمت نفت بالاتر از همیشه بود!
در مورد استاد دانشگاه زمان خاتمی باهات موافق نیستم، به ۲ دلیل. یکیش رو گفتم بهت. دومی اینکه قدرت خرید مردم رو هم ببین. اون موقع چقدر بود و الان چقدره!
آقای احمدی نژاد نمیتونه دونه به دونه مشکل ۷۰ میلیون رو حل کنه که! سیاستهای کلی باید داشته باشه که بتونه مشکلات جامعه رو حل کنه، وگرنه خونه به خونه رفتن که فایده نداره!

زینب حورا 1388/03/13 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام
حسین آقای عزیز :
موسوی 3 بار استیفا دادند اون استیفایی که من گفتم مال دفعه سومه سال 62 وقتی این آقا در کمال بی عرضگی استیفا دادند بچه های لشکر محمد رسول الله (27) داشتند یکی یکی کشته میشدند اما اون نه تنها توان گلوله توان شنیدن یه حرف ساده هم نداشت . نامه امام به میر حسین توی این موقعیت خیلی تند بود
کما اینکه امام در سخنرانیش عنوان میکنه" من به یه افرادی اعتماد کرده بودم اما اونها فقط داشتند ادای ایمان را در میآوردند و من متوجه نبودم "
.(نامه امام و خواستی شماره تلفن نماینده ولایت فقیه رو بهت میدم ازش بپرس )

تو میدونی چپ گرا ها چه عقیده ایی دارند
اصلاح طلب ها - اصول گرا ( که این دو هرگز جمع نمیشند مث موحد و مشرک بودن !)

ما لازم نیست با بعضی از کشورها رفاقت کنیم چون بهشون نیاز نداریم .
یه آمریکایی به یکی از مبلغ ها گفته قدر رئیس جمهورتونو داشته باشید اون واقعا واسه ملتش کار میکنه اون مرد بزرگیه
( البته من میگم اون مرد مومنیه و اونو از نزدیک دیدم چشمای هر کسی گواه قلبشه و خدا متعهد شده دست مومنین رو میگیره )


سلام.
یعنی تو واقعا داری جریان اصلاح طلب رو به مشرک تشبیه میکنی و اصولگرا رو به موحد؟
موافقم، ما لازم نیست با بعضی کشور ها رفاقت کنیم چون بهشون نیاز نداریم، ولی الان ما با کشورهائی که نیازی نداریم باهاشون رفیق شدیم (که چیز بدی نیست) ولی کشورهائی که توی دنیا حرفی برای گفتن دارن ارتباطشون با ما بدتر شد!

شما امر بفرمائین رأی که سهله!

قربان شما

کامران 1388/03/11 ساعت 08:17 ب.ظ http://cinemafestival.blogsky.com

سلام.
خسته نباشید.
مردم سر خورده شدند.
در ضمن احمدی نژاد از قبل انتخاب شده دوست عزیز.
من بد بین نیستم.
چیز کوچکی میدانم که شما نمی دانید.
با تشکر...

سلام.
من بعید میدونم احمدی نژاد از قبل انتخاب شده باشه! و به همین خاطر توی انتخابات شرکت میکنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد