::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

230 - khaab nevesht!

It's easy to trust people, but it's damn hard to gain the trust you had to yourself... AGAIN!!! But I'll be fine... AGAIN... To be continued...when I wake up!

چون یکم سرم شلوغه، همچین To be continued هم نه! ولی در کل همین که گفتم!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
زینب حورا 1388/04/09 ساعت 04:23 ب.ظ

ت و ل د ت رو تبریک میگم البته خیلی زوده
خب من اون موقع نمیتونم بهت تبریک بگم

ممنون

زینب حورا 1388/04/09 ساعت 04:21 ب.ظ

خب پس اکثرا شب بخیر :دی
اما قبول دارم
بهتم میاد خواب آلو باشی
توی یه طالع بینی چون مشترک من و شماست داشتم میخوندم
نوشته بود : متولدین این ماه رو هرگز خواب آلو نمیبینید
گفتم : آره غیر از حسین
شایدم همه یر از من
و جالبتر که مینویسه متولدین این ما از خوردن خوششون میاد
غیر از من :دی
طالع بینیه هم مارو گرفته ها !
موفق باشی

اگه واسه تیر بوده که راستش رو گفته در مورد من :دی

زینب حورا 1388/04/08 ساعت 06:25 ب.ظ

اتفاقا من معمولا خوابم نمیاد
از بس خوابم نمیاد کلافه میشم
خوب طبیعتا بیشتر سرم شلوغ میشه d:

من همیشه خدا خوابم میاد!
البته نه همیشه همیشه ها! ولی خب اکثر همیشه ها! :دی

ای بابا خوابمون گرفت!!

ساعت ۸ صبح اگر آدم خوابش بگیره که خوبه! من ۸ صبح همیشه خوابم میاد!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد