::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

233 - Restarting...

Bad things happen! You gotta deal with them! After a while, you slow down, just like a computer! What do you do with a slow computer? That's right, you reboot it! Every now and then, you need to reboot...
P.s: I am rebooting in 8 hours (when I wake up :D)
P.s: Garmeeeeeeeeeeeeeeeeeee...!!!
نظرات 5 + ارسال نظر
سوده 1388/04/15 ساعت 01:22 ق.ظ

می دونم الان تاریخش میخوره 15
ولی واسه تو هنوز 14 امه اونجا
اینم آخرین جا
تولدت مبااااااااااااااااااااارک

ممنون عزیزم :*

رز آبی 1388/04/14 ساعت 06:35 ب.ظ

غرب زده شدی :دی

من سوادم نمیرسه :دی

چیکار کنم خب، موبایلم فارسی سرش نمیشه :دی

رز آبی 1388/04/14 ساعت 06:35 ب.ظ

چنقده زیاد تند و تند آپ کردی !!

دستم گرم شد :دی

خوب عوض کن! عین من که هر نیم ساعت یه بار قالبمو عوض میکنم!! تنوع چیز خوبیه!!! :دی

قالب راحته! اسم سخت میشه هر ۳-۴ ساعت :دی

نظرم عوض شد! اسمشو بذار لحظه های گرما زدگی!!!! :دی

اگر بخوام بر اساس آب و هوا اسم بذارم که هر ۴ ساعت باید اسم وبلاگ عوض کنم که! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد