::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۳۴ - به درد کهنه دوا رسیده...

به ذره گر نظر لطف بوتراب کند
                به آسمان رود و کار آفتاب کند

خیلی وقت پیش با یکی بحث میکردم در مورد شیعه و محب بودن! داستان یه سری از شیعیان که میرن خدمت امام رضا هست که هفت بار امام راهشون نمیدن چون میگفتن شیعه شما اومده تا دفعه آخر میگن یه سری از دوستداران (همون محبین) اومدن و امام رضا راهشون میدن و ...

می... شراب... سبو... پیمونه...
شب... سحر... صفا... میخونه...
مست... خراب... خمار... دیوونه...
شب، شب بارونه...

من که هیچ وقت شیعه نبودم و نیستم و تا محب شدن هم خیلی راه دارم، ولی همیشه سجده شکر یه حس خوبی داشته...

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام...

ندارم امشب
بجز هوای زیارت او
زنم به صحرا
فقط برای زیارت او
روا بود جان سپارم و سر دهم
به پای زیارت او...

نظرات 3 + ارسال نظر
سوده 1388/04/15 ساعت 11:59 ب.ظ

راه میدن.
منو که راه دادن مکه! از من بدتری تو؟ عمرا!

کس نداند زمن جز اندکی
وز هزاران جرم و بدفعلی یکی
من همی آن دانم و ستار من
جرم ها و زشتی کردار من

؛)
شما خودت رو خیلی داری دست پائین میگیری ؛)

سوده 1388/04/15 ساعت 10:30 ب.ظ

ایشالا قسمتت بشه کربلا و نجف.
به شرطی که به ما هم دعا کنی ;)

من رو که اینجور جاها راه نمیدن که!
در ضمن، محتاجیم به دعا ؛)

واااااای چه عجب تو این پست عباراتی مثل گرمه خوابم میاد نخوابیدم دارم میمیرم مادرررررررر جان و ... ندیدیم! :دی

آخه یکم هوا خوب شده :دی
ولی خوابم که میاد :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد