::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۳۵ - یکی از نتایج این اتفاقات!

دیروز که رفتم دانشگاه با یکی از بچه های دانشگاه صحبت میکردم که دنبال این بحثهای بعد از انتخابات بوده. از روی این سایت منحرف و ضد انقلاب و صهیونستی فیس چی چی فهمیدم که داره دنبال میکنه قضیه رو! دیالوگ جالبی داشتیم:


- So you've been following Iran's situation?
- Yea man, what's going on in your country?
- I think It's gonna calm down sooner or later.
- Yea, we'll see. But man I have a whole new perspective for your country!
- What do you mean?
- Well... You have really nice girls in Iran!
- ...


پ.ن:
یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد
راهی نروم که بیراه باشد
خطی ننویسم که آزار دهد کسی را...

بعد نوشت: در یک اقدام کاملا غیر اخلاقی، جمله "وبلاگ قشنگی داری" رو به کلمات کلیدی بخش فی*لط*ری*نگ نظرات اضافات فرمودیم تا دیگه کسی نتونه از این نظرهای وبلاگ قشنگی داری به من هم سر بزن بذاره! تا چشمشون هم در بیاد!

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین 1388/04/20 ساعت 08:57 ق.ظ http://ego.blogfa.com

خیلی جالب بود.. خوب اون کاملا حق داشته ..به نظر من هر کسی توی این دنیا هر کاری میکنه برای خودشه ..چه بدونه چه ندونه .. کاملا حق داشته .... :دی

آره خب!

رز آبی 1388/04/18 ساعت 12:37 ب.ظ

دیدی چی شد !!!!!!!!!!!!! )):

تولدت رو تبریک نگفتم )):

خاک تو سرم ...

همه اش درگیر این پروژه بودم ... حسی )):

خیلی شرمنده )):

اصلا تاریخ یادم نبود )):

عیب نداره که :)

در و دیوار وبتون چقد جینگیلی مستونه!!! پیش ما بیا!!! :دی :دی
میگم میخوای از این به بعد بیام فیلم تبلیغ کنم؟!!((((:

:))
مثل اینکه این سیستم فیلطرینگ بلاگ اسکای خیلی هم کارساز نیست، ها؟‌:دی

من فقط اومدم بگم: چقدر وب زیبایی داری(از در عقب صندلی جلو!) یادت نره به من سر بزنی!!!!!! :دی :دی

ببینم الانم میتونی این رو بگی یا نه :دی

سوده 1388/04/17 ساعت 12:03 ب.ظ

خیلی دلم می خواس وقتی این حرفو زد، قیافتو ببینم :دی

خودمم اتفاقا دلم میخواست قیافه خودم رو ببینم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد