::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۳۸ - برای تو...

از یاد نمیبرم
هرگز
تو را و عشق زیبای تو را
لحظه قشنگ دوست داشتن
و به اوج رسیدن را
خواستنی و تمام نشدی

حالا اینجا
کنار این همه خاطره بارانی
تنها به تو میگویم
دوستت دارم
که میخواهم بمانی
بمانم...

نه در لحظه ها و ثانیه ها

نه...
که در تمام لحظات
بی دریغ تر از همیشه
حضور معطر تو
بودن...

درست آن زمان که نیستی
نیستی...
ولی لحظه ها با بوی خاطره هامان
جان میگیرند
میمانند...میمانند

برای من
فقط یک نگاه تو
همینقدر که بدانم هستی
کافی است...
حالا همینجا
هر کجا که نباشی و باشم
یک حس آشنا
مرا با خود میبرد
فریاد میزند
که هستم...
با تو...
کنار تو...

پ.ن: صدای پرویز پرستوئی خیلی صداس خداوکیلی...

نظرات 10 + ارسال نظر
سوده 1388/04/27 ساعت 02:15 ب.ظ

دو نگاهی که کردمت همه عمر، نرود تا قیامت از یادم
نگه اولین که دل بردی، نگه آخرین که جان دادم

مرا کیفیت چشم تو کافیست
ریاضت کش به بادامی بسازد

فیروزه 1388/04/27 ساعت 12:08 ب.ظ http://sunflower.persianblog.ir

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینجا چه خبر است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلامتی!

سوده 1388/04/26 ساعت 06:42 ب.ظ

نشد یک لحظه از یادت جدا دل
زهی دل، آفرین دل، مرحبا دل


اینم نون. البته ببخشید اومدم وسط مشاعرتون :دی

اختیار دارین، فدمتون روی چشم

لب لعـــــل تو کامبخش حیات سر زلفت گـــــره گشای مراد
هر که شاگـــردی غم تو نکرد کی شود درس عشـق را استاد

دال بده :دی

زینب حورا 1388/04/25 ساعت 07:24 ب.ظ

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند

دال بده :دی

در بن چاهی همی بودم نگون
در دو عالم نمی‌گنجم کنون

نون بده :دی

چیکار کنیم دیگه، ما اینیم داداش :دی

میبینم که توا زدی تو خط شعر و شاعری! آفرین ننه! :دی

من و شعر و شاعری؟ نه بابا، پرویز پرستوئی بود :دی

لیلا 1388/04/25 ساعت 02:49 ق.ظ

اونوقت این سوده جون کی باشن!؟

سوده جون؟ سوده جونه دیگه ؛)

لیلا 1388/04/25 ساعت 02:48 ق.ظ

alaki rabtesh nade b parviz parastooee !begoo bebinam che khabare;)

چه خبره؟ سلامتی!

جاودانگی 1388/04/24 ساعت 10:36 ب.ظ http://neverwas.blogsky.com/

سلام...
برای" تو "... وبرای همه ی "تو "ها ی دنیا...

ب ا ر و ن ی ب ا ش ی

سوده 1388/04/24 ساعت 10:34 ب.ظ

هستم
با تو
کنار تو
تا هر زمان که اراده کنی
تا هر زمان که باشم...

هرچه هستی باش، اما باش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد