::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۴۰ - ندارد!

روزهای خوبی داره میگذره!
البته نه روزهای خوب، دوری هیچ وقت خوب نبوده. ولی اتفاقاتی افتاده توی این چند روز که داره این دوری ها رو هم، هر چقدر کم، شیرین تر میکنه.
خوشحالم! خوشحالم و آروم و دلتنگ...

نظرات 9 + ارسال نظر
آتیش پاره 1388/05/02 ساعت 08:39 ق.ظ

معتاد معتاده بد و خوب نداره! مرتیکه ی عملی!!!!!!!! :دی :دی

انقد حال میده! چیز خوب گیر بیاری معتادش بشی میفهمی من چی میگم :دی حتما امتحان کن :دی

آتیش پاره 1388/05/01 ساعت 05:44 ب.ظ

غلط کردی!!!! مگه دست خودته! همچین ترکت بدیم نفهمی از کجا خوردی!! پس این تبلیغای ترک اعتیاد واسه کیه؟! :دی :دی

بابا خشانت :دی چه خبره :دی به چیز بدی معتاد نشدم :دی

مشکوکی نکنه معتاد شدی تو توهمی؟! :دی
دلت چرا تنگه ننه؟! ایشالا دلت همیشه گشاد باشه!!

معتاد؟ ۱۸ مهر که بشه میشه ۱ سال که معتادم! اصلا هم دلم نمیخواد ترک کنم ؛) ولی توهم نیست

سوده 1388/05/01 ساعت 12:34 ق.ظ

به هم می رسیم 3 نفر میشیم . من و تو و شادی . از هم دور میشیم 4 نفر میشیم . تو و تنهایی ، من و خاطره .

جان :-*

سوده 1388/05/01 ساعت 12:33 ق.ظ

ایشالا همیشه شاد باشی و روز هات شیرین


دلم خانه‌ی مهر یارست و بس
از آن می ‌نگنجد در آن کین کس

تو که خوب میدونی روزها چجوری شیرین میشن :)

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولی دل به پائیز نسپرده ایم

مهتاب 1388/04/31 ساعت 12:12 ب.ظ

خوبه که روزهای خوب داره میگذره؟؟؟؟

شما؟!

بهار 1388/04/31 ساعت 11:58 ق.ظ

اخی.........خوشحالم منم.................

کلا خوشحالی خوبه!

زینب حورا 1388/04/31 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام
خوشحالم که روزای خوبی داری
امیدوارم بهتر از این بشه
کنار اونایی که دوستشون داری !

سوده جان فک کردم شاید پایین رو یر نزنی
ادامه مشاعره :
یار مفروش بد نیا که بسی سود نکرد
آنکه یوسف به زر نا سره بفروخته بود
.
.
. موفق باشی

سلام.
ممنون

عربگری 1388/04/31 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.xinap.blogfa.com

سلام اگه بیکاریت زیاده یه سری به مبحث علمی و انتخاباتی ما بزن

گفتم خوشحالم، نگفتم بیکارم که :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد