::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۴۷ - یه مشکل جدید!

از وقتی که یادم میاد،‌ همیشه این حافظه برام خوب کار کرده. هیچ وقت قیافه کسی یادم نمیرفت. هیچ وقت لیست خرید لازم نداشتم. وقتی یه بار از یه جائی رد میشدم، همیشه توی ذهنم میموند. هنوز که هنوزه، تمام خونه هائی وارده شدم بهشون، چه اتاقی کجاست و چه اتاقی چی توش بود رو یادمه! حتی خونه یکی از دوستای قدیمی بابا که فقط یکبار حدود ۱ ساعت اونجا بودم!

همیشه وقتی یه شماره ای رو میگرفتم تا وقتی که کار داشتم یادم میمونده! همیشه هم از این موضوع خوشحال بودم. بعد از این همه سال، برای اولین بار این چند وقت این مسئله داره عذابم میده. یه سری چیزهائی که نباید یادم بمونه یادم مونده. چیزهائی که میخوام فراموش کنم رو نمیتونم فراموش کنم.

کاش میشد یه تیکه از حافظه رو پاک کرد. کاش میشد مثل چتهای گوگل، بعضی چیزها Off the record باشه...

نظرات 11 + ارسال نظر
ثمانه 1388/06/16 ساعت 05:04 ق.ظ http://MLBK.33ir.com

!

بله؟!

زینب حورا 1388/06/10 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام
اسم یکی اینجانیست
جاش خالیه تا بیاد آپ نکن :دی

سلام.
اونی که اسمش اینجا نیست خونده، باهام حرف زده. نظرش رو خصوصی گفت بهم ؛)

م.م 1388/06/10 ساعت 02:28 ق.ظ http://mrlit.blogsky.com/

کاش به سر ما هم ضربه نمی خورد
و فراموشکار نمی شدیم
که خون ما رنگی تر نیست...

ما که خونمون رنگی تر نیست! انقدر به چشم دیدم یادم نمیره دیگه!

رز آبی 1388/06/05 ساعت 05:41 ق.ظ

خوبی ؟

خوب خوب :)

زینب حورا 1388/06/03 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام
اینجا رو آپ نکنی مشکلت حل میشه
آپ بفرمایید لطفا حضرت برادر .

سلام.
آپ هم میفرمایئم، چه عجله ای داری :دی

زینب حورا 1388/06/02 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام
بزار پاک شه خودم یه نوشو واست میخرم :دی

سلام.
آخه یه سری چیزهائی توشه که خریدنی نیست ؛)

مهدی 1388/05/31 ساعت 01:40 ب.ظ http://lastword.blogsky.com

فرمتش کن !البته با FAT32

نمیخوام همه اش پاک شه که!

رز آبی 1388/05/31 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام

چی بگم !

(:

سلام.
هیچی. درست میشه :)

آتیش پاره 1388/05/27 ساعت 09:44 ب.ظ

با گوشکوب بزن تو سرت حتما جواب میده!! :دی

امتحان کردی شما؟ :دی

زینب حورا 1388/05/27 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
یه مسئله جدید پیدا کن بهش فکر کن
الته من همه راهای فراموش کردنو امتحان کردم
اما یه تیر ماهی هیچ وقت هیچی یادش نمیره
چقدر امید دادم :دی

سلام
واقعا امیدوارم کردی، ممنون :دی

سرتو بزن به دیوار!

کار میکنه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد