::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۷۰ - آخر و عاقبت

امروز یکی از بچه ها (امیر) اومده بود میگفت دیگه خسته شدم، بی خیال دکتری شیم بریم ایران. گفتم آره بابا، پاشیم بریم یه پیکان ۵۷ میگیریم، میریم مسافر کشی! این همه سال درس هم خوندیم یاد گرفتیم، با مسافرها در مورد Ultrasound و Circuit Design و این چیزها حرف میزنیم حوصله شون سر نره :دی صبح تا شب میریم خط ولیعصر - ونک! از کردستان هم میریم. شبها هم اگر کسی خونه منتظرمون بود میریم خونه، اگر نه میریم آژانس :دی

پ.ن: رطوبت هوا ۹۳٪ بود وقتی داشتم میومدم خونه!! یعنی رسما اگر هوا گرم بود میشد سونای بخار. ولی لامصب ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد!
پ.ن: امروز ۹ - ۱! فردا ۲ - ۵، پس فردا ۱۰ - ۱، پنجشنبه هم ۲ - ۵! یکی نیست بیاد کارهای من رو انجام بده؟ وقت کم میارم فکر کنم!!
پ.ن: این ساعتهای بالا آزمایشگاه باید برم، بالا سر یه سری آدم دنگل! :دی خب عقل کل، تا وقتی اون Power Supply رو نزنی به برق کار نمیکنه!!

نظرات 4 + ارسال نظر
زینب حورا 1388/09/03 ساعت 11:36 ب.ظ

ا چه جالب خانم شما تولد بلاگ داداشو میدونی
اما من تولدم که میشه یه دفه همه فراموشی پیدا میکنند !!
منم تولد بلاگتو بهت تبریک میگم .
بلاگ یه بهونه است واسه ساخته شدن خاطرات .

سلام.
ممنون
برای ساخته شدن خاطرات نه، فقط برای ثبت خاطرات!

سوده 1388/08/29 ساعت 05:08 ب.ظ

تولد وبلاگت مباررررررررررررررررررررررررک :*

ممنون عزیزم :*

زینب حورا 1388/08/22 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام
یه سوال چرا خط ولی عصر و ونک رو انتخاب کردی ؟:دی
تو ( خیابون )کردستان چی کار داری . اگه مسئله به خانم والده مربوط میشه من حرفی ندارم وگرنه حالا بهت بگما داداشی من طرف خانمم!


سلام.
دلیل خاصی نداره، مسیرش نسبتا خوبه :دی
همه خواهر دارن، ما خواهرمون، خواهرزن از آب در اومد :دی

سوده 1388/08/19 ساعت 08:56 ب.ظ

به اون رفیقت بگو هر کاری می خواد بکنه، ولی تو کار تو دخالت نکنه. مجبور می شم بیام گره اش بزنم ها!
شما هم از این فکرا نکن لطفا!
غر هم نزن واسه آزمایشگاه! خودتم بودی اینجوری ;)

اون گره خورده خدائی هست ؛)
چشم!
آخه من هیچ وقت انتظار نداشتم مسئول آزمایشگاه بیاد جواب رو بذاره جلوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد