::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۷۴ - دلتنگی!

این فیلمها هست که یکی میره توی انباری، در رو میبنده، همینجوری تنها میشینه تا یکی یهوئی بیاد در رو باز کنه، که بلند شه خودش رو پرت کنه توی بغل اون یکی ها... الان از اونا میخوام! ولی خونه مون انباری هم نداره برم توش در رو ببندم و منتظر بشینم!

نظرات 8 + ارسال نظر

اِ...پس اینجوریه!غافل بودم تا حالا:دی

از دست این هالیوودی ها همه چیز بر میاد!!‌

زینب حورا 1388/09/17 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام داداشی
امان از دلتنگی!!
ببین انباری ادمو یاد موش میندازه
احتما لا هیچ شخص مونثی نمیاد پیشت
میترسه:دی
خونه اتاق که داره برو تو اتاقت !
ولی من تا دلتنگ میشم میگم کاش گوشیم میزنگید!

سلام.
بابا تو خود انباری نمیخواد بیاد که! در و باز کنه من میام بیرون خودم :دی

سوده 1388/09/17 ساعت 02:29 ق.ظ http://cherknevic.blogsky.com/

سلام.چه جالب!
من سوده بالائی نیستما !!!!!!!
یکی دیگه هستم.
حالا میخوام بدونم تو انباری بپری بغل یا رو که چی بشه ؟؟؟؟؟ خوبیت نداره.

سلام.
بله، معلومه!
توی انباری که نه، بیرون انباری!!

سوده 1388/09/16 ساعت 02:45 ب.ظ

راس میگیا!
باز من پست زدم، تو حسودیت اومد؟ با همون عنوان پست میزنی؟

میگن دل به دل راه داره همینه!‌ ؛)

سوده 1388/09/16 ساعت 12:39 ب.ظ

حالا چرا دلت از اون فیلما میخواست؟ :-؟

عنوان پست رو نخوندی؟ ؛)

به علت وجود خطر سکته طرف مقابل ساخت این فیلما ممنوع شده:دی

نه بابا، هست هنوز! ولی هماهنگ شده میرن در انباری رو باز میکنن!

301040 1388/09/16 ساعت 03:56 ق.ظ http://301040.blogsky.com

ای جوونی کجایی که یادش بخیر!
ما هم از این ویارها داشتیم یه موقعی برادر.
بهترین کار اینه که مخت رو از این چیزا پر نکنی...
:)

هال/حال جوونی به همین چیزاس :)

مهدی 1388/09/16 ساعت 03:02 ق.ظ http://armageddon.blogsky.com

منظورت کدوم فیلم هاست ؟

فیلمهای کاملا مجاز! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد