::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۷۸ - چاه مکن بهر/بحر کسی!

یکی از بچه های انگلیسی دفتر اومده میگه یه ویدئو پیدا کرده که میخواد بهم نشون بده! یه ویدئو تیو یوتیوب باز کرده که یه آدم بیکار اومده از یه مدل، خواننده،(خانواده رد میشه!) یه سری عکس چسبونده بهم، یه آهنگ هم گذاشته روش، شده یه ویدئو!

حالا انگیزه این بنده خدا چی بوده که این ویدئو رو به من نشون بده، خدا عالم است، ولی یه کامنت توی یوتیوب بود خیلی باهال:


I was gonna say 'what kind of saddo would put this video together'. Then I realised 'What kind of saddos search for videos like this'. Ahem...I'll get my coat.

پ.ن: بهترین ترجمه که برای Saddo به نظرم میرسه میتونه «عقده ای» باشه!
پ.ن: یک راس(!) گزارش تموم کردم امروز! حالا جمعه میبرم واسه یارو، به اندازه دامادی که به وصیت نامه عمه خاله مادر پسرعموی بابای دخترخاله مادر زنش ایراد میگیره که چرا این رو داد به اون و به تو نداد، ایراد میگیره!
پ.ن: یک فروند(!) گزارش هم باید فردا تموم کنم.
پ.ن: خب! به سلامتی جمعه میریم لندن انشاالله تبارک و تعالی!!
بعد نوشت: امروز که نشد بریم لندن، دوشنبه ایشالا!
نظرات 4 + ارسال نظر
سوده 1388/09/29 ساعت 11:34 ب.ظ

حضوری هم چشم :*

:*

سوده 1388/09/29 ساعت 09:34 ب.ظ

مگه قرار نیس یادت بدم؟ خپ از همین جا شروع می کنیم ;)

نخیر، از اینجا قبول نیست! حضوری باید باشه ؛)

سوده 1388/09/29 ساعت 12:51 ب.ظ

اولا بهر، اون یکی یعنی دریا
دوما باهال نه، باحال.
سوما اگه گیر نده که استاد نیس که :دی

من که قبلا گفته بودم دیکته ام خیلی خرابه!

پیام 1388/09/25 ساعت 08:31 ب.ظ http://hayran.blogsky.com

سلام پسر
دوتا کامنت آخرت را خوندم چیزی دستگیرم نشد
چه می کنی؟
شغلت چیه؟
روزگارت به کامه؟

آخه من کامنتی نذاشتم که شما بخواد چیزی دستگیرت بشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد