::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۸۶ - مریضی نامه!

شنبه بیای تمام وسایلت رو بچینی، حاضر و آماده، ساعت ۱۲ بخوابی!
۵ بلند شی با سرگیجه بری طرف فردوگاه!
۶ زنگ بزنی ایران ایر بگی نمیای و بری تهران کلینیک!
سرم بهت بزنن ۱ لیتر!
بعد بری هجامت کنی!
بعد بری MRI از سرت بگیری!
بعد در همون حالتی که دنیا داره دور سرت میچرخه، از دانشگاه علوم تحقیقات (نوک قله کوه!) بشونتت پشت ماشین!
بخدا من میخواستم بین خطوط رانندگی کنم، مسئله اینه که خطوط هی میچرخیدن دور من خب!!

پ.ن: دستگاه MRI که رفتم توش، حس کردم زیر آتیش خمپاره دشمن فرضی قرار گرفتم از بس این صدا داد! فکر کنم این دستگاه های MRI وقتی از سر میخوان عکس بگیرن، یکی میشینه توش هی میزنه به دیوار، بعد اون یکی هم نشسته از اعصاب خورد آدم عکس میگیره!!
پ.ن: من نفهمیدم، اینائی که محل ما الله اکبر گفتن امشب، با عمر بودن یا با علی؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
سوده 1388/11/22 ساعت 02:23 ب.ظ

دوس دارم بمونی، ولی نه که مریض باشی که
مریض باشی من :( میشم خپ

:*

سوده 1388/11/22 ساعت 01:49 ب.ظ

منم دیگه! (نمی خوان قرار بود باشه :دی)
نمی خوام حالت بد باشه!

چرا خودت رو سوم شخص میگی خب؟
این دفعه که خوب شد که! بیشتر موندم دیگه ؛)

سوده 1388/11/22 ساعت 12:28 ب.ظ

:(
نمی خوان اصنشم

کی چی نمیخواد؟

سوده 1388/11/22 ساعت 01:31 ق.ظ http://cherknevic.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
امیدوارم که مریضی و مشکلی نداشته باشید و همیشه در پناه خدای مهربون سالم و شاد باشید.

سلام.
ممنون

سلام
امیدوارم بهتر از قبل باشی
از نوشته هات خوشم اومد
پیش منم بیای خوشحالم میکنی

ما پول که نداریم!
خوشبختی رو هم میرسیم بهش ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد