::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۹۰ - ...

خیلی سخته وقتی ببینی عزیزترینت ناراحته...
سخت تر از اون اینه که هیچ کاری از دستت بر نیاد... لعنت به این فاصله ها

نظرات 7 + ارسال نظر

سعی میکنم ؛)

آتیش پاره 1388/12/09 ساعت 07:43 ق.ظ

یالله یالله خواهرا برادرا ببخشید ما ییهو پریدیم وسط ماچ و بوستون!! :دی
ولی خب اینجا خانواره رد میشه حالا درسته شما هم خانواده این ولی خب مظفر من که اینو نمیدونه٬ بچم نگای شما میکنه یاد میگیره دیگه از فردا نمیتونم جمعش کنم!!! :دی
صدق الله علی العظیم!! :دی

:))
شما باید کنترل داشته باشی که بدون اجازه نیاد اینجا رو بخونه که گمراه بشه :دی

سوده 1388/12/08 ساعت 11:31 ب.ظ

ای زن ذلیل :*

انقد خوبه :دی :*

سوده 1388/12/08 ساعت 11:29 ب.ظ

هر چی هر چی که شما بگی :*

باشه. پس همونی که شما میگی :دی

سوده 1388/12/08 ساعت 11:27 ب.ظ

خدا نکنه کم بیاری
اصلا هر چی شما بگی همونه :*

هر چیه هرچی؟

سوده 1388/12/08 ساعت 11:26 ب.ظ

آره ولی یه چیزی هم هست که میگه "کاچی بعض هیچی" ;)

من کم آوردم دیگه :*

سوده 1388/12/08 ساعت 11:23 ب.ظ

اما خوبه بدونی با یه فایل ساده چقدر می تونی آرومش کنی ;)
ولی خب کلا لعنت به این فاصله ها :دی

از قدیم گفتن شنیدن کی بود مانند دیدن ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد