::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۹۱ - زلزله!

میگن زلزله شیلی طول شبانه روز رو نزدیک یک میلیونیوم ثانیه کم کرده!
نشد یه ۱۲-۱۳ ساعت کم شه، این چند وقت بگذره، بعد که یه چند وقت دیگه شد و من اومدم ایران و کارامون انجام شد، توی صحرائی جائی* یه زلزله بیاد، بعد روزها بشه مثلا ۲۷ ساعت!

* یه جائی که کسی زندگی نکنه، یه وخ زلزله بیاد یه سری بیفتن بمیرن خونشون بیفته گردن ما!

نظرات 5 + ارسال نظر
سوده 1388/12/16 ساعت 10:33 ب.ظ

آره خب
در ضمن، اسراف ;)

همون حالا! :پی

سوده 1388/12/16 ساعت 08:45 ب.ظ

یعنی قبول نداری عجیبه؟

عجیب؟ نه زیاد خب! اون چیزی که من میخوام، عجیب نیست که. حالا یکم راه رسیدن بهش عجیب بود، ولی خب آدم باید از تمام اتفاقات و امکاناتش به بهترین نحو استفاده کنه دیگه، وگرنه اسراف میشه :دی

ایول روزا تندتر تموم شه بریم

کجا بریم؟

سوده 1388/12/14 ساعت 07:56 ب.ظ

نه عزیزم. مگه من گفتم حرف بدی زدی؟ فقط آرزوهات عجیبه ;)

عجیب؟ چرا عجیب؟

سوده 1388/12/14 ساعت 12:29 ب.ظ

امان از دست تو با این آزروهات :*

:پی
حرف بدی زدم؟ نه خدائی، حرف بدیه؟ :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد