::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۹۴ - درد

تا حالا قلبم اینجوری درد نگرفته بود. گرچه دردش هم خیلی برام مهم نیست، دردهای سنگین تر از این هم بوده...

نظرات 5 + ارسال نظر
رز آبی 1388/12/25 ساعت 10:45 ب.ظ

چراااااااااااااااااااااااااا |:

یه چیزی بود، یکم بهم ریخته بودم، الان خوبم ؛)

سوده 1388/12/25 ساعت 12:28 ق.ظ

ایشالا هم زودی خوب بشی، هم دیگه اینجوری نشه ;)

ممنون

زینب حورا 1388/12/23 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام
وقتی شب ورزش میکنی اینجوری هم میشه دیگه
همه چیز برعکس میشه
امیدوارم حالت بهتر بشه.

ای بابا دیگه چی شده

شدی عین این پیکانای مدل ۴۷ هر روز یه جات خرابه یا پات یا مخت یا دلت!! :دی
البته ظاهرا باز من خودمو پرت کردم وسط یه پست شخصی!!! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد