::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۹۵ - حوصله که سر آید...

الان که من دارم اینجا پست مینویسم، سمت راست لپ تاپ یه فرستنده IR هست که هی یه چراغ سبز روش روشن میشه، یه سیگنال IR میفرسته از بالا سر کیبورد. سمت چپ هم یه گیرنده اس که هی اون سیگنال ها رو میگیره، یه چراغ سبز و یه چراغ آبی روش روشن میشه. یعنی خداس! از وقتی که اینا درست شده، سرگرمیم شده میشینم هی لیوان و کاغذ و خودکار و از این چیزا میذارم وسط این دوتا، هی IR رد نمیشه، بعد ورش میدارم باز رد میشه میره اون ور! یعنی تفریحات سالم در حد تیم ملی!

یه دونه از این خودکار الکترونیکی ها هم خریدم، که باهاش مینویسی بعد سیو میکنه، میریزیش روی کامپیوتر! فقط خرابه. بعد زنگ زدم به اونجا که ازش خریدم، میگم خرابه. طفلکی انقدر معذرت خواهی کرد دلم سوخت براش! حالا این و میفرستم براشون، یکی دیگه میفرستن باز.

یه تم هم برای فایرفاکس دیروز گذاشتم اصلا یک چیزی شده!

پ.ن: کلی هم برگه آزمایشگاه هست که باید برای ۲شنبه تصحیح کنم، ولی حسش نیست اصلا.
پ.ن یه چیز جالب کشف کردم! سیگنال IR از پلاستیک رد میشه. از ۲ لایه پلاستیک هم رد میشه. از ۴ تا هم رد میشه. از ۱۶ لایه هم رد میشه، ولی دیگه دیتا اونی نیست که باید باشه! جل الخالق! یعنی مثلا اگر داری از موبایل رفیقت یه فایل آهنگ میگیری با IR اگه یه ۱۷-۱۸ لایه پلاستیک بذاری بین گوشی ها، احتمالا تبدیل میشه به عکس! البته اینکه چه جور عکسی باشه دیگه به شانس طرف بستگی داره احتمالا!

نظرات 2 + ارسال نظر

ما اینیم داداش

سوده 1388/12/28 ساعت 01:51 ق.ظ

درس می خونی یا بازیگوشی میکنی شیطون؟

تم خیلی قشنگه، ممنون

خب داشتم تست میکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد