::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۳۰۳ - هویجوری!

۱۵ ساعت! ۱۵ ساعت خیلیه ها! یعنی واقعا خجالت داشت. ۲ سال کلی توی ایران ویراژ و لائی و راننده آژانسی(!)‌رانندگی کردم، بعد اینجا ۱۵ ساعت نشوندنم کلاس رانندگی!! حالا ۲ شنبه که این قر و اطفار های امتحان دو دست روی فرمون و خلاص نکردن و ... تموم شد، خدا کنه مثل اخوی گرام نشم که توی ایران نتونم بشینم پشت ماشین. باید زودتر یه ماشین اجاره(!) کنم برم یکم رانندگی درست و حسابی رو تمرین کنم تا مثل این بچه سوسولها عادت نکردم تا چی میشه ترمز دستی رو میکشن که یه وخ پشت چراغ ماشین عقب نره!!!

این بود انشای من :پی

۳۰۲- I'm just going with it

Moral fibre is about finding that one thing you really care about, that one special thing that means more to you than anything else in the world.

And when you find her, you fight for her, you risk it all, you put her in front of everything, your feature, your life, all of it. And maybe the stuff you do to help her is not so clean, but it doesn't matter. Cuz in your heart you know,

that the juice is worth the squeeze