::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۳۰۳ - هویجوری!

۱۵ ساعت! ۱۵ ساعت خیلیه ها! یعنی واقعا خجالت داشت. ۲ سال کلی توی ایران ویراژ و لائی و راننده آژانسی(!)‌رانندگی کردم، بعد اینجا ۱۵ ساعت نشوندنم کلاس رانندگی!! حالا ۲ شنبه که این قر و اطفار های امتحان دو دست روی فرمون و خلاص نکردن و ... تموم شد، خدا کنه مثل اخوی گرام نشم که توی ایران نتونم بشینم پشت ماشین. باید زودتر یه ماشین اجاره(!) کنم برم یکم رانندگی درست و حسابی رو تمرین کنم تا مثل این بچه سوسولها عادت نکردم تا چی میشه ترمز دستی رو میکشن که یه وخ پشت چراغ ماشین عقب نره!!!

این بود انشای من :پی
نظرات 7 + ارسال نظر

پیکان که ندادن دستت راحته دیگه!

از پیکان داغونتره بابا :دی

زینب حورا 1389/03/27 ساعت 12:37 ق.ظ

اجازه اقا
حرف مادر خانمتو گوش کن بهنفعته .

چشم!

زینب حورا 1389/03/27 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام
ممنون پست قبلیه جوابمو ندادی :-?

سلام.
جواب چیو؟

سوده 1389/03/26 ساعت 02:40 ب.ظ

من که از پس زبون تو بر نمیام. امیدوارم توی رانندگی از پس مامان من بر بیای :دی

من سعیم رو میکنم! توکل میکنیم به خدا ببینیم چی میشه :دی یا مامانت با من کنار میان، یا خودت رانندگی میکنی :دی

سوده 1389/03/26 ساعت 02:38 ب.ظ

با مامان من و آیپاد؟
موبایل خاموش، حرف نزن، حواست پرت میشه!

من توی رانندگی اگر حواسم به رانندگی باشه میرم تو باقالیا :دی

سوده 1389/03/26 ساعت 02:35 ب.ظ

اونوخ اگه یکیشون مامان من باشه چی؟ :دی
(از اون جیغا که بغل من میکشه، بکشه رفتی تو باقالیا ها :پی)

من که دیدی آیپاد تو گوشمه موقع رانندگی :دی

سوده 1389/03/26 ساعت 02:32 ب.ظ

خپ منم ترمز دستی میکشم خپ!
تازه خوبه که، یه کم تعدیل میشه رانندگیت، همراهان توی ماشین نترسن :دی

نه آخه! ترمز دستی داریم تا ترمز دستی :دی
اصلا هم خوب نیست! اگر همراهان توی ماشین نترسن که فایده نداره :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد