::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۳۰۶ - Diversion

یه چند وقتی بود حوصله نوشتن نداشتم. یعنی کلهم حوصله هیچی نداشتم، وبلاگ نوشتن که دیگه جای خود دارد! ولی خب الان چون دارم سعی میکنم حواس خودم رو از این دلتنگی پرت کنم!!

چند وقت پیش یادم نیست به چه مناسبتی رفته بودیم یه جا بشینیم یکم حرف بزنیم. رفتیم یه بار، یارو اومد سفارش بگیره:

- I'll have a mojito without alcohol. 

- Mojito without alcohol?
- Yea.
- Hmm, so water, lime, mint, and ice?
- Yep, sounds about right

قیافه یارو رو شده مثل این اغذیه فروشی ها که بری بگی مثلا یه پرس شیشلیک میخوام!
نظرات 1 + ارسال نظر
سوده 1389/04/18 ساعت 08:13 ب.ظ

خپ تعجب داره دیگه :دی

آره. قیافه یارو خنده دار شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد