::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۳۱۲ - این بار من...

این بار من یکبارگی است
در عاشقی پیچیده ام
این بار من یکبارگی است
در عافیت پیچیده ام
دل را ز خود برکنده ام
با چیز دیگر زنده ام
عقل و دل و اندیشه را
از بیخ و بن سوزیده ام
در عاشقی پیچیده ام
در دیده من اندرا
وز چشم من بنگر مرا
زیرا برون از دیده ها
منزلگهی بگزیده ام
در عاشقی پیچیده ام

نظرات 2 + ارسال نظر
سوده 1389/06/03 ساعت 06:08 ب.ظ

جیگر شما و اون عشق و عاشقیت :*

تو که جیگر دوس نداری. اون دفعه کشتی من رو تا 2تا سیخ جیگر بهت دادم

سوده 1389/06/03 ساعت 01:50 ب.ظ

سنگین زدی تو شعر و شاعریا :دی

بالاخره عاشقیه و این چیزهاش دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد