::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۳۱۳ - اسئلک الامان

... و اسئلک الامان یوم یعض الظالم علی یدیه،
یقول یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا

مناجات حضرت امیر (ع) یکی از مناجاتهائی که هر کسی، حتی برای یکبار، باید توی زندگی بخونه، ترجمه اش رو بخونه بهش فکر کنه. علی(ع) که پیامبر فرمود روز قیامت ایمان مردم رو با اون میسنجن اینجوری امان خواسته، وای به حال من و امثال من...

مولای یا مولای... انت الغفور و انا المذنب... و هل یرحم المذنب الا الغفور

یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا
یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا
یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا
یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا
یا لیتنی اتخذت مع الرسول سبیلا

پ.ن: صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب حورا 1389/08/17 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام
شاید ۱سال میگذره نه؟؟
کامپیوترم بالاخره دار فانی را وداع گفت
واسه همین سر نمیزدم
موفق باشید

رز آبی 1389/06/22 ساعت 11:49 ق.ظ

(:

:) سلام.

سوده 1389/06/21 ساعت 08:45 ب.ظ

هر چی فکر میکنم میبینم من نمی تونم این دعا رو جز با صدای اونی که جمعه ها تو کانال پنج میخونه گوش کنم. اصلا یه حال دیگه ای بهش میده.

منم همیشه فقط همون رو گوش میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد