::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۳۲۱ - مکن ای صبح طلوع

شب عاشورای حسین(ع) است
دل من شیدای حسین(ع) است
هستی من وقف نفس های حسین(ع) است
دل من مجنون نوحه ای سوزان است
امشبی را شه دین در حرمش مهمان است

نینوا حیران اباالفضل(ع)
بنده چشمان اباالفضل(ع)
لشکر ارباب به فرمان اباالفضل(ع)
گل لیلا گرم خواندن قران است
امشبی را شه دین در حرمش مهمان است

ای نگاهت قرار زینب(س)
میروی از کنار زینب(س)
مگیر از من سایه ات سالار زینب(س)
روزی چشمانم
بعد تو باران است

امشبی را شه دین در حرمش مهمان است

سرم خاک کف پای حسین(ع) است
دلم مجنون صحرای حسین(ع) است

به وقت مرگ چشمم را نبندید
که چشم من به سیمای حسین(ع) است

تمام هستیم باشد دل من
که لبریز از تولای حسین(ع) است

در این عالم تمنایی ندارم
تمنایم تمنای حسین(ع) است

چراغ از بهر قبر من نیارید
چراغ روی زیبای حسین(ع) است

بهشت ارزانی خوبان عالم
بهشت من تماشای حسین(ع) است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد