::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۱۶۸- روانشناسی!!

آدمها ۵ دسته هستند:

دسته اول: کسائی که هیچی نمیدونن ولی تورو مقصر میدونن!

دسته دوم: کسائی که هیچی نمیدونن ولی همه حق رو به تو میدن!

دسته سوم: کسائی که هیچی نمیدونن و همه چیز رو میندازن گردن یه قدرت سوم! مثل شانس، یا قسمت، یا خدا!!

دسته چهارم: کسائی که اصلا دونستن یا ندونستنشون براشون فرقی نمیکنه، براشون مهم نیست!

دسته پنجم: کسائی که میدونن چی شده و بر اساس شرایط تصمیم میگیرن و اظهار نظر میکنن.

دسته اول تا دوم اعصاب خوردکن ترین آدمهای روی زمین هستند.

دسته سوم و چهارم قابل تحمل ترن.

دسته پنجم! مهم نیست چه تصمیمی میگیرن... ولی همین که با فکر تصمیم میگیرن باعث میشه یه احترام خاصی براشون قائل بشی.

پ.ن: ایکاش میشد با چشم باز خوابید... تا دیگه خواب ندید!!
پ.ن: یه بار دیگه هم خودم رو گول زدم!!!!!! (+) سعی میکنم این دفعه، دفعه آخر باشه.
پ.ن: تازه دارم میفهمم من معتاد شدم!!!!

۱۶۷- ...

دفعه اول خودت رو گول میزنی...
دفعه دوم خودت رو گول میزنی...
دفعه سوم دیگه خودت رو گول نزن! باید بفهمی که...

این دفعه دیگه فهمیدم!!