::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۱۰ - گر صبر کنی، ته چین درست از آب در میاد...

بعد از چند بار امتحان کردن، امروز برای اولین بار ته چین مرغ که درست کردم، عینهو آدم از قابلمه افتاد پائین :دی البته ته چین مرغ مرغ هم نبود! مرغ/بوقلمون! خوب میشه.



خلاصه سوالی در مورد درست کردن ته چین داشتین، با منشیم تماس بگیرید وقت بگیرید :دی بین مریض هم قبول نمیکنم!‌ :))

۲۰۹ - جایزه داروین...!

امشب یک چیز جالب پیدا کردم! جایزه های داروین (Darwin Awards). این بابا داروین که میشناسیدش، نظریه پرداز فرضیه تکامل! جایزه داروین در ویکی پدیا به این صورت تعریف میشه:

Awards have been given for people who "do a service to Humanity by removing themselves from the Gene pool", i.e., lose the ability to reproduce either by death or sterilization in a stupid fashion

خلاصه اش میشه جایزه به کسانی داده شده که کارهای احمقانه ای کردن که باعث کشته شدن خودشون شده!
لیستش رو توی سایت Darwin Awards میشه پیدا کرد. خداوکیلی با خوندن این داستان ها از انسانیت ناامید میشه آدم!

نه که حالا این جایزه کافی نیست، یه Special Winner هم دارن که سالی به یه نفر اهدا(!) میشه. سال ۲۰۰۷ این جایزه به کسی داده شده که بخاطر مصرف مشروبات الکلی فوت کرده... ولی مصرف چجوری:

In 2007, the winner was "The Enema Within", in which a man died of alcohol poisoning

after having two 1.5 litre bottles (over 100 fluid ounces) of sherry inserted anally

ایول خدائی!!

پ.ن: امروز توی تابناک خبر وبلاگ نویسی دوباره آقای احمدی نژاد رو خوندم. وقتی رفتم وبلاگ آقای رئیس جمهور بدجوری کرمم گرفته بود یه دونه از این کامنتها بذارم که "چه وبلاگ قشنگی دارید، من هم آپدیتم یه سر به من بزنید"!!!