::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۶۳ - یکسال گذشت!

یکسال پیش در چنین روزی، یک اتفاق خیلی خوب افتاد!

پ.ن: خب برادر من! چای تی-بگ(!) درست میکنی، نخش رو هم بهش وصل کن دست آدم نسوزه!
پ.ن: باز هم سفر... باز هم دلتنگی... باز هم هواپیما... باز هم نگرانی... سفر به سلامت...
پ.ن: یه لپ تاپ جلوت باشه با یه موس!
یه کامپیوتر هم سمت راست باشه با یه موس و کیبور وایرلس!
فقط اینکه کیس با مانیتور فاصله داشته باشه!
هی موس ها با هم قاطی میشن، موس کامپیوتر رو تکون میدی و کلیک میکنی که فایل روی لپ تاپ باز کنی!!


خدائی Background لپ تاپ و حال میکنی؟! :دی


نظرات 8 + ارسال نظر
معین 1388/08/03 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.inest.ir/pages/Chat

سلام چطوری من خوبم
یه سرویس راه انداختم خوشحال میشم تو هم عضو شی و ازش استفاده کنی

حیف که اینجا خانواده رد میشه!

رز آبی 1388/07/23 ساعت 12:13 ق.ظ

(:

خسته نباشی (:

سلامت باشی :)

سوده 1388/07/22 ساعت 03:34 ب.ظ

من یه ساعتم جمع کنم، بازم اینجوری نمی شه :دی

خودم برات جمع میکنم :*

سوده 1388/07/21 ساعت 01:55 ب.ظ

میزت از میز من مرتب تره :دی

تو که میدونی صبحش یه نیم ساعتی داشتم مرتبش میکردم آخرش این بود که! ؛)

مقداد 1388/07/20 ساعت 06:09 ب.ظ http://maskheghazal.persianblog.ir

سربزن.

آها، شما! فکر میکردم :)

مقداد 1388/07/19 ساعت 06:55 ب.ظ

امان از دست این «باز» ها.
و باز هم دلتنگی.

شما؟!

آتیش پاره 1388/07/19 ساعت 06:48 ب.ظ

وقت کردی یه دستی به سر و روی اونجا بکش شتر با بارش گم میشه!!! :دی

یکی از بچه های دفتر عربه، شترش رو آورده بود با بارش گم شد، ولی پیدا شد، گفتم بذارم هروقت دیگه پیدا نشد اون وقت یکم مرتب میکنم :دی

farii3a 1388/07/18 ساعت 11:38 ب.ظ

چرا موس لپ تاپو گذاشتی اونجا خوب؟معلومه قاطی میشه :پی

و کمپانی تاچ پد رو ساخت :دی

ایشالا به سلامتی میره و میاد. آیت الکرسی بخون که دلت آروم باشه

تاچ پد دیگه خیلی با کلاس میشه، به من نمیخوره :دی
خب بالاخره موسها باید دم دست باشن که بشه با جفتشون کار کرد! :دی
ایشالا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد