::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۳۰۸ - روی دل عاشق فاطمه نوشته سلام بر حسین

اونکه خدای رازه
آروم تو خواب نازه
امشب شور نفس هاش
باز ترانه سازه

نظرات 5 + ارسال نظر

خوب داری وبلاگ آپدیت میکنی ها!

آره دیگه. یه پست نوشتم، دستم گرم شد :دی

سوده 1389/04/24 ساعت 02:33 ب.ظ

خدا نکنه :*

:*

سوده 1389/04/24 ساعت 02:31 ب.ظ

شما عمر منی عزیزم :*

قابل این حرفها نیستم من که :*
فدای شما بشم من :*

سوده 1389/04/24 ساعت 02:29 ب.ظ

اون حسین امامه ، شما سروری :*

من خاک پای امام و کوچیک شمام :*

سوده 1389/04/24 ساعت 02:16 ب.ظ

شاهی به دوصد عزت و اجلال آید
با شوکت و فر و جاه و اقبال آید
امروز حسین آید و فردا عباس
خورشید ز پیش و مه ز دنبال آید

عیدت مبارک عزیزم

عشق یعنی گم شدن توی جزیره نور حسین
عشق یعنی پر زدن تو آسمون شور حسین

اون حسین ها، من نه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد