::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۱۳۶- بدون عنوان!

"من به عنوان یک جوان ایرانی وطن پرست در این انتخابات شرکت نکرده واعتقاد دارم هر ایرانی آگاه ولسوز وطن در این نمایش مسخره شرکت نخواهد کرد چون سران رژیم فقط حظور فیزیکی مردم را برای مشروعیت بخشیدن به حکومت ننگین خود می خواهند و از طرفی دیگر هیچ یک از معیارهای انتخابات رعایت نمی شود آنان که شرکت میکنند یا از رژیم می ترسند یا شعور سیاسی ندارند"

برام جالبن کسانی که به خودشون اجازه میدن با منطق(!)‌خودشون شعور یه سری دیگه رو زیر سوال ببرن!! مثل نماینده مجلسی که چند سال پیش وقتی رای نیاورد مردم ایران رو بی شعور تصور کرد!

آتیش زدن عکس احمدی نژاد همونقدر ابلهانه بود که بی احترامی به آقای خاتمی (دوره اول توسط به اصطلاح لباس شخصی ها، و آخر دوره دوم توسط یه سری از دانشجوها!!)

پ.ن: این پست آخرین پست امسال میلادی. تا ۱۷-۱۸ دی هم که اصلا راه نداره!
اگر بعدش آپدیت شد، که شد... اگر نشد یا هواپیما وسط هوا به یه بلای آسمانی گرفتار شده...
یا توی ایران اتفاقی افتاده که آرزو میکنم هواپیما وسط هوا به بلای آسمانی گرفتار بشه!
که در هر ۲ حالت خب دیگه ...