::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۱۶۵- ...

حالا که قراره همه چی برگرده به قدیمها، با این تفاوت که دیگه هیچی مثل قدیم ها نمیشه، ماه رمضون رو هم میکنیم مثل قدیما، با اینکه مثل قدیمها نمیشه. سنتهای ۷ ساله ای که ۱-۲ سالی میشه وقت( آره جون خودت، وقت!!) نمیشد بهشون برسم.

خداجون، نوکرتم، نشستی داری نگاه میکنی دیگه؟ قربونت، اگر منتظری من بپرسم چرا و بعد شروع کنی برام توضیح بدی که اینجوری و اونجوری، من نمیپرسم! خودت که میدونی، از اولش گفتم هرچی شما بگی... وقتی آدم این حرف رو میزنه که بعدش نمیپرسه چرا، میپرسه؟ فقط تورو همین ماه رمضونت، حواست باشه به... چی دارم میگم، کی حواسش از تو جمعتره!!

پ.ن: وقتی بلاگ اسکای میاد یه سرویسی در اختیار ملت میذاره، مثلا تائیدیه گذاشتن برای کامنتها، یا پاک کردن کامنتهائی که نمیخوای باشه، اگر ازش استفاده نکنی توهین به بلاگ اسکای حساب میشه!!!!