::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۱۸۷ - دنیای اینجوری!

از ساعت ۲ بعد از ظهر بشین اعصابت رو خورد کن و بشین Component طراحی کن!
بعد ۷ شب که تموم شد ایمیل کن برای استادت!

بعد فردا بفهم که اندازه ها درست نبوده و باید از اول طراحی کنی!
انقدر حال میده! حتما امتحان کنید... آخر حس و حاله!

پ.ن: سردمه مثه چی!
پ.ن: به چای هم معتاد شدم بدون وجود خارجی دوست ناباب!
ولی خدائی چای تو این سرما میچسبه. داغ بخوری تا ته حلق که هیچ، تا تو معده هم بسوزی!

نظرات 3 + ارسال نظر
۱۲.۳۶۵ 1387/09/05 ساعت 11:43 ب.ظ

:))
چای داغ و ای میل و استاد و بیخیال این بالایی رو بچسب :))

برای جلوگیری از هرگونه سو تفاهم، از بالائی منظورت ۲تا بالائی بود :دی

سوده 1387/09/05 ساعت 08:29 ب.ظ

شما ماشالا خودت استادی، احتیاج به دوست ناباب نداری!
بعدشم! خوب بیشتر بپوش!
تازه! نه که زیاد حرف میزنی، چایی داغ بخور، حلقت بسوزه، اون دو کلمه حرفم نزنی!
D:

من خودم کلی دوست نابابم :دی
حالا فرض من کاپشن هم پوشیدم. نمیشه توی اتاق با کاپشن بشینم پشت کامپیوتر که، میشه؟ :دی
من حرف نمیزنم؟ من بعضی وقتها از سر پر حرفی کتک میخورم :پی

یااو 1387/09/05 ساعت 02:46 ب.ظ http://WWW.YAOO.IR

به نام خدا
معرفی یک ترفند با ویندوز XP
تبدیل متن به گفتار با استفاده از یک فایل NOTEPAD
احتمالا شما تاکنون با استفاده از SPEECH ویندوز متن خود را به گفتار تبدیل کرده اید.
شما باید دستورات زیر را در NOTEPAD ویندوز بنویسید و آن را با پسوند VBS ذخیره کنید.
Dim msg, sapi
msg=InputBox("Matneh khod ra vared namaeed! www.Tarfandestan.com","Sokhangoo")
Set sapi=CreateObject("sapi.spvoice")
sapi.Speak msg
با دابل کلیک روی آن پنجره ای باز میشود و شما باید متن مورد خود را وارد کنید تا کامپیوتر متن مورد نظر شما را بخواند.
لازم به ذکر است که اینکار طبعأ تنها بر روی حروف انگلیسی امکان پذیر است
لطفا در صورت تمایل سایت ما را با نام
" پایگاه اطلاع رسانی ایرانیان "
در سایت خود درج کنید.
در ضمن برای افزایش بازدید خود نام در خواستی خود را به ما ارسال کنید
تا ما نیز پس از بررسی سایت شما را درج کنیم
WWW.YAOO.IR

به نام خدا!
اولا من ویندوزم ویستاس!
دوما ویستا خودش این جلف بازی های اسپیج ریکاگنیشن رو داره! نیازی به نوتپد نیست!
سوما یه بار استفاده کردم برا ۷ پشتم بسه!
چهارما انقدر بدم میاد از اینجور کامنتها!
پنجما کوفت!
ششما همین که نظر رو پاک نمیکنم کلی دارم لطف میکنم! آدرس هم بذارم؟
هفتما شما دامین سایتت رو از سبزی فروشی محلتون خریدی که ایمیل نداره و ایمیل جی میل گذاشتی؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد