::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۱۸۸ - ندارد! (عنوان)

انقدر خوابم میادا...دلم میخواد امشب یه ۲-۳ روز طول بکشه!
فردا رو بگو! ۱۰ تا ۱۲ کلاس. بعد ۱:۳۰ تا ۳:۳۰ هم باز کلاس.
حالا خوبه آی پادم رو شارژ کردم امروز!! فردا سر کلاس لازم میشه.

تن ماهی فقط با آبلیمو میچسبه! با سبزی پلو. ماست و چیپس هم باید باشه!
فلفل هم که دیگه جای خود دارد.

پ.ن: این فلفل ها تازگیا تند شدن. میسوزونه بی صاحاب!
پ.ن: به اون آقای مهندستون بگو دست از پا خطا کنه ها،
میام اون موسسه رو رو سرش خراب میکنم، ازش موسسه تی**ر (اسم آقای مهندس سانسور شد خب!) و دوستان میسازم!
پ.ن: این کی بود ثابت کرد زمین گرده؟ مگه زمین صاف چه هیزم تری به تو فروخته بود؟ حداقل ما الان اختلاف ساعت نداشتیم! مرتیکه بیکار!

نظرات 1 + ارسال نظر
سوده 1387/09/07 ساعت 11:48 ق.ظ

همین دیگه! با آبلیمو می خوری فشارت می افته، خوابت میگیره!
حالا هیچ وقت کلاس نداری، یه روزم که داری غر میزنی؟
تنده؟ خوب نخور! آیه که نازل نشده که!
اون موسسه هم خودش داره خراب میشه، شما خودتو خسته نکن :دی
توام فقط به این اختلاف ساعت گیر بده ها! می خواستی یه کشوری بری که نداشته باشه! به اون بنده خدا چی کار داری!

بدون آبلیمو خوشمزه نمیشه خب :دی بعدشم من کاری ندارم هیچ روزی کلاس ندارم یه روز کلاس دارم و اینا! من به هر حال غرمو میزنم :دی
تندیش خوشمزه اس آخه :دی ولی لامصب میسوزونه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد