::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۱۹۱- This is my time of the year

This is MY December
This is MY time of the year
This MY December
This is MY snow covered home
.
.
.
And I'd give it all away
.
.
.
But THIS

is not me PRETENDING
.
.
.
THIS IS ME


نظرات 3 + ارسال نظر
farii3a 1387/09/16 ساعت 12:01 ب.ظ

اولا گفتم اگه بالای 50 بشم،هنوز که نشدم.نتیجش 3-4 ماه دیگه میاد.دوما چرا موضوعاتو با هم قاطی میکنی؟این نهار چه ربطی به اون نهار داره؟:پی

حالا یه ناهار خواستی بدی ها! هی بپیچون! :دی

farii3a 1387/09/16 ساعت 12:02 ق.ظ

والا ما که چیزی نفهمیدیم٬ ولی همون که تو میگی.همش ماله خودت٬همه ۳۱ روزش. برو خوش باش.ولی یه روزشو بزار که قراره نهار بدی. من هنوز قهرما :پی

:)) ناهاری که من باید بدم با ناهار ای.ان بالای ۵۰ تو در :دی

لیلا 1387/09/15 ساعت 06:25 ب.ظ

مطمئنم که اینطوری برای همه بهتره!

شاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد