::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۱۹۵- بی تو زمین آسمون نداره

هر چی فکر کردم واسه امروز یه چی بگم، دیدم هیچی بهتر از این نیست...

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع)

نظرات 5 + ارسال نظر
farii3a 1387/09/30 ساعت 09:29 ب.ظ

قرار بود امروز آپدیت کنی ها٬چی شد پس؟

امروز هنوز امروزه خب :دی

حدیث 1387/09/29 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام وخدا قوت
عیدت مبارک امیدوارم هر روزت عید باشه
یاعلی
در پناه حق

یهو وبلاگو ترکوندیا! آباد کردی ایول

farii3a 1387/09/27 ساعت 07:35 ب.ظ

میشه ترجمشو هم بگی؟

پ ن: تو چرا سید نیستی؟بهت میاد سید باشی ها!من عیدی میخوام خپ :(

پ ن: در ضمن رنگ سبز فسفری چشمو اذیت میکنه٬سبز عادی نداره؟چشمم درد گرفت

۷ سال تو راهنمائی و دبیرستان عربی خوندی که چی پس :دی
یعنی شکر خدائی که ما رو از متمسکین (تمسک جستن به فارسی نمیدونم چی میشه :پی) به ولایت حضرت علی قرار داد!
پ.ن: من سید نیستم بخدا! می هیچیم به سیدها نمیخوره :پی عیدی هم نمیدم چون نه سیدم، نه بزرگتر :دی

سوده 1387/09/27 ساعت 04:35 ب.ظ

نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد
ناشر حکم ولایت به ولی می نازد
گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی
عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد