::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۱۹۶ - در جستجوی ... !

بعضی وقتها دنبال یه چیزی میگردی، همه جا رو زیر و رو میکنی و سعی میکنی یه چیزی رو پیدا کنی!
بعد میفهمی اون چیزی که دنبالش بودی جلو روت بوده و ندیدیش!

صبح تا شب نشسته بودم به زمین و زمان دری وری میگفتم! فرضمم این بود که این مادرمرده درست کار نمیکنه!
بعد که نشستم یکم فکر کردم فهمیدم این کلافگی مال چیه! دنبال همون آرامشی میگشتم که الان،
تو این لحظه و لحظه های زیاد مثل الان، ازش لذت میبرم.

پ.ن: هفته خوبی بود. با اینکه بعضی جاهاش شاید یکم خسته شده باشم، ولی خستگیش خستگی خوبی بود! خستگی شیرینی بود...
پ.ن: تا اطلاع ثانوی از هرچی فیلم رمانتیک با پایان Happy Ending بدم میاد!

نظرات 2 + ارسال نظر
سوده 1387/10/01 ساعت 10:21 ب.ظ

دفه بعد که خواستی بگردی، اول یه عینک قرض کن، بعد!
تا اطلاع ثانوی، فیلم اکشن ببین!

دیگه لازم نیست بگردم :پی عینک هم نمیزنم من :دی
فیلم های اکشن هم آخرش هپی اندینگ میشه دیگه! تا اطلاع ثانوی فیلم نمیبینم کلا!

زندگیت هپی اند باشه!

قربانت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد