::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۱۹۸.۵ - ندارد!

صبح که دیر بیدار شدم...
برف هم که نیومد!

نخواستیم بابا... کریسمستون مال خودتون!

پ.ن: یا امروز کریسمس نیست، یا این فیلم ها خالی میبندن که همیشه روز کریسمس برف میاد!

نظرات 5 + ارسال نظر

حسین جان من برادر صادق هستم

بـــــــــــــــــــــــــــــــــه...خیلی مخلصیم

مهسا 1387/10/07 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام
فقط می خواستم بگم عاطی ازدواج کرد... واقعا عجیبه این زندگی!

امیدوارم خوشبخت بشه

farii3a 1387/10/05 ساعت 10:31 ب.ظ

تو فیلما همیشه جلوی ساختمون مورد نیاز جا پارک هست٬ حتی تو تهران!فیلم هم مثه ویکی پدیاس٬نمیشه بهش ref داد :پی

:))

سوده 1387/10/05 ساعت 10:24 ب.ظ

از سوپریتون یه برف شادی بخر، بزن :دی

اون که فایده نداره که! :دی

خوب شاید بارون اومد!

بارون بخوره تو سرشون! بارون میخوام چیکار! تو فیلمها همه اش برف میاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد