::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۰۱ - ای که یک گوشه نگاهت غم عالم ببرد...

میگن همیشه دونستن صورت مسئله نصف راه حل مسئله اس!

ما که مشکلمون رو میدونیم! یه دل سیاه و کلی گناه...
خودت بیا و یه نگاه به این دل ما بکن!

پ.ن: تازگیها یاد گرفتم بشینم چیزی بخونم! شروع کردم مجله کامپیوتری و الکترونیکی خوندن!

نظرات 6 + ارسال نظر
رز آبی 1387/10/16 ساعت 06:59 ب.ظ

با کلاس حرف زدم :دی

از اون لحاظ :دی

این مشکل منم هست

خدا ایشالا مشکل همه رو حل کنه!

سوده 1387/10/13 ساعت 05:27 ب.ظ

اگه تو دلت سیاهه، پس من چی بگم؟!!!

تو چی بگی؟... تو واسه من دعا کن :)

رز آبی 1387/10/11 ساعت 11:49 ب.ظ

آینده ات درخش(و) نه P:

چرا (و)؟‌ :دی

لیندا 1387/10/11 ساعت 04:37 ق.ظ http://maedeh.blogsky.com

این موزیکتون ما را برد حسابی به حال محرم ها
امشب می رم مسجد
درباره ضدحال همیشه همینطوره همیشه یه کاری که میای بکنی یه طوری میشه مگه اینکه مثل دیوانه ها به کارات خیلی فکر نکنی و یه هو یه کاری را بکنی

آخه اونم همیشه درست در نمیاد!

لیندا 1387/10/11 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.marjaneh.blogsky.com/

سلام پس از من دیوانه تر هم هست؟

یکیش شخص شخیص بنده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد