::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۰۲ - حی علی روضه العباس...

همیشه وقتی توی خلوتم می نشستم و باهات حرف میزدم میگفتم دست خالی اومدم در خونه ات.
ولی اشتباه میکردم! دستم هیچ وقت خالی نبوده. همیشه یه دل سیاه و کلی گناه همراهم داشتم.
بی قیمتم و جز تو خریدار ندارم
گیرم نخرندم! به کسی کار ندارم

همه عالم امشب سیاهپوشه...
سیاهی دل من رو هم بذار پای سیاهی عالم.

نظرات 4 + ارسال نظر
حدیث 1387/10/22 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام داداش
آفرین خدا قوت بدهد به این قلمت
خوندم خستگیم از تنم بیرون رفت .امیدوارم امام حسین وآلش نگهدار ت باشند
موفق وموید وپیروز باشی
یاعلی

سلام.
ممنون. شما هم ایشالا موفق باشی :)

آفرین خارج از کشور و اینچنین وبلاگی . من که فکر کردم الان از مرکز منطقه ۱۲ ارسال میشه

زبونم لال بعضیا 1387/10/17 ساعت 07:36 ب.ظ

استاد صاحب وبلاگ اومد مرخصی دستور لینک صادر کرد اطاعت کردم و گفت که شما الان ایران نیستید درسته ؟

سلام ما رو بهش برسون

شهادتت تسلیت...باز کجا غیبت زده

من همینجام بخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد