::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۰۴ - ان الله یحب المتوکلین! مگه نه؟

امشب با همه دلتنگی و نگرانی ها و آشفتگی هاش یکی از آروم ترین شبهای زندگیم بود! میدونم بعضی چیزهائی که دارم بهشون فکر میکنم یکم زیادی بزرگ به نظر میان، ولی خدا بزرگه! کمکم میکنه.

پ.ن: امشب دلم آرومه آرومه... چقدر حس خوبیه! خدایا، توکلم به توئه فقط! این آرامش رو ازم نگیر

نظرات 6 + ارسال نظر
رز آبی 1387/10/29 ساعت 08:56 ب.ظ

موش بخوره تو رو *:

بیچاره موش!

Atish 1387/10/29 ساعت 07:56 ق.ظ

نه به کل نمینویسم دیگه :( اما سعی میکنم بعد از امتحانام بیام بهت سر بزنم :ی

چرا آیا؟

سوده 1387/10/26 ساعت 11:57 ب.ظ

نمی دونم این آرامش از کجا میاد، ولی هر چی هست خوبه :دی

خوب بودنش رو میدونم! از کجا اومدنش رو هم میدونم ؛-)

هر در زندگی احساس آرامش کردم بعدش چنان مشکلاتی برایم پیش آمد که الان هر وقت احساس آرامش میکنم برایم حکم زنگ خطر را دارد

همیشه همینجوریه! ولی خب بعضی وقتها باید از این آرامش ها استفاده کرد، یکم استراحت کرد واسه دست و پنجه نرم کردن واسه اون مشکلات!

خوش به حالت

آره خب!

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

سلام و درد!
میام میزنم اون فرومتون رو تو سرتون خورد میکنم بعدشم ...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد