::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۰۷ - میدونستم...

مطمئن بودن و اطمینان داشتن کلا چیز خوبیه. در کل اینکه جای شک برای خودت باقی نذاری (یا شایدم باقی نذارن) خیلی احساس خوبیه!

پ.ن: خودت وکیلی، امشب یه کاری کردی، که اگه قراره بگی نه، خودت باید از آسمون هفتمت پاشی بیای پایین بهم بگی نه! حضرت موسی هم نیستم که با نور راضی بشم ها، گفته باشم :دی

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
وبتونو یکی از دوستان معرفی کرده!

منم موافقم گاهی وقتا باید خودش بیاد آدمو راضی کنه
البته پررویی من بنده است اما چه میشه کرد؟؟؟؟

به ما هم سر بزنید خوشحال میشم

اکثر مطالب وب را خوندم قشنگ بود...
مطلبی هست در وبلاگ به نام هسته های آلبالو و آغازی بی پایان اگر بخونی و نظرت را بگی ممنون میشم در باره ی بچه ای است که پدرش در جنگ شهید شده و ...
اگر خوشتون اومد برای بقیه بفرستید برای من وظیفه و رسالت بود

یا علی

سلام.
میام خدمتتون ایشالا.
یا علی

زبونم لال بعضیا 1387/11/12 ساعت 01:04 ب.ظ

کلا اطمینان کامل وجود نداره .
به این حرفم کاملا اطمینان دارم

رز آبی 1387/11/12 ساعت 01:40 ق.ظ

(:

سوده 1387/11/10 ساعت 10:10 ب.ظ

بیاد پایین، بگه نه هم، بعید می دونم قبول کنی!

:دی مطمئنا خب!

مهدی 1387/11/10 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.neveshteham.blogfa.com

سلام
من کلمه کاریکاتور رو تی اینتر نت سرچ کردم یک صفحه مربوط به یک سایت باز شد که مال تاریخ بهمن ۸۴ بود. در قسمت نظرات اون سایت دیدم شما خیلی مودبانه از آقای احمدی نژاد و مواضع اون دفاع کرده بودید. مطمئنا شما وقتی که وب من رو باز کنید متوجه می شوید که من از لحاظ فکری خیلی با شما متفاوت هستم . از شما خواهش می کنم به این سوال من پاسخ بدید که آیا هنوز هم از ایشان دفاع می کنید و عملکرد ایشون رو قابل قبول توصیف می کنید؟ ممنون می شم پاسخ من رو بدید.

سلام آقا مهدی.
ای کاش آدرس اون صفحه ای که من رو از اونجا پیدا کرده بودی رو هم میذاشتی برام.
ولی در کل، من نه الان، نه اون موقع و نه بعدا مخالف یا موافق کلی کسی نبودم و نیستم و نخواهم بود! بله، من هنوز هم از بعضی از کارهای احمدی نژاد دفاع میکنم... ولی تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم به ایشون رای بدم! البته نه تحت هیچ شرایطی، ولی خب خیلی احتمال کمی داره که همچین اتفاقی بیفته.
خیلی دلم میخواد آدرس اون صفحه ای که وبلاگ من رو از توش پیدا کردی رو بهم بدی، ممنون
اگر خواستی میام صحبت میکنیم. در مورد احمدی نژاد و خاتمی و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد