::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۰۸ - مدیون تو ام...

شبهای سخت ولی آرومی داره میگذره. همه این بداخلاقی ها ترکشهای این چند وقت باقیمونده همیشگیه! همیشه همینجوری بوده و هست و خواهد بود... وقتی انتظار میکشی، هرچی به پایان نزدیکتر میشی سخت تر میشه.

مثل این حرف این باباس(!) که میگه همیشه تاریکترین وقت روز لحظاتی قبل از صبح!


پ.ن: روزهای سختیه عزیز...

All I really know is you're the only reason I'm trying
نظرات 5 + ارسال نظر

میدونی هر وقت که اینطوری میشم میگم خدایا میشه بسه !!
بعد خدا یه بلای بدتر سرم میاره بعد میگم خدایا همون خوب بود

اینجوریشم دوس دارم!
ولی نه از سر اجبار... یا اینکه چون کاری از دستم بر نمیاد.
بخاطر آرامشی که بعد از اینجوری شدن داره!!!

رز آبی 1387/11/19 ساعت 10:25 ب.ظ

حالا سخت بود یا آروم یا آسون ؟! :دی

همه اش با هم!

روزهای سختیه عزیز...

سوده 1387/11/19 ساعت 05:10 ب.ظ

روزای سخت صبر می خواد و توکل، نه اخم و بد اخلاقی...

میدونم. ولی بعضی وقتها خیلی میشه...
ببخشید

بیاباهم لینک کنیم اگرمیخواهید مرا به نام "بلخ ژورنالیزم " لینک کنید بعد خبرم بدهید تا شما را به هر نام که میخواهید لینک کنم

من با لینک جماعت کاری ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد