::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۱۰ - گر صبر کنی، ته چین درست از آب در میاد...

بعد از چند بار امتحان کردن، امروز برای اولین بار ته چین مرغ که درست کردم، عینهو آدم از قابلمه افتاد پائین :دی البته ته چین مرغ مرغ هم نبود! مرغ/بوقلمون! خوب میشه.



خلاصه سوالی در مورد درست کردن ته چین داشتین، با منشیم تماس بگیرید وقت بگیرید :دی بین مریض هم قبول نمیکنم!‌ :))

نظرات 5 + ارسال نظر

حالا شما شماره بده مارو ببین شاید خوشت اومد درس رو گذاشتی کنار :بهمن

ببین! هنوز نه به داره نه به بار، داری میگی درس نخون! اینجوری که نمیشه که آخه :دی

سوده 1387/11/28 ساعت 11:16 ب.ظ

تو همیشه خودتو دست کم میگیری!

حالا جلسه ای چند میگیری یاد بدی؟ :دی

ارزون حساب میکنم مشتری شی :دی

رز آبی 1387/11/28 ساعت 10:55 ب.ظ

دیگه وقتشه دخترم :دی

هزار بار گفتم، من فعلا میخوام ادامه تحصیل بدم :دی

ای مرفه بی درد! عکس کم حجم بذار

دوتا ۷۰۰ کیلو بود دیگه. اذیت نکن خدائی :دی
تازه عکس کم حجم باعث میشد مزه غذا بره :پی

شماره تلفن منزل رو لطف کنید برای امر خیر میخوام :دی

:))
من فعلا قصد ادامه تحصیل دارم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد