::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۲۴ - نمیدونم عنوان چی بذارم!

یه سری چیزهائی بود که بهشون عادت کرده بودم. عادتهای خوب و بد. یکی از این عادتها تفکیک موقعیت بود. این رو خوب یاد گرفته بودم. و فکر میکردم که مثل رانندگی این چیزها از یادم نره. حداقل نه به این زودی...

امروز و امشب فهمیدم که یادم رفته وقتی که سرم جای دیگه شلوغه و اعصابم خورد، نباید باعث بشه که روی رفتارم با بقیه تاثیر بذاره... یادم رفته بود... نباید اینجوری میشد! الان هم هرچی معذرت خواهی کنم، اتفاقی که افتاده عوض نمیشه دیگه...

پ.ن: سعی میکنم نذارم باز اینجوری بشم...

نظرات 2 + ارسال نظر
سوده 1388/02/29 ساعت 03:19 ب.ظ

یادت نرفته، اتفاقی هم نیفتاده که معذرت بخوای ;)

یادم رفته بود! ولی از این به بعد سعی میکنم یادم بمونه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد