::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۳۲ - درد گرم!

هم گرممه! هم پام درد میکنه. خوابم نمیبره! از صبح هم ۲تا قرص خوردم تا الان.
گرچه من که با دیازپام خوابم نبرده بود اون دفعه که عمل کرده بودم، این قرصهای سوسول بازی که چیزی نیست که.

پ.ن: صبح طرفهای ۹! اگر بشه خیلی خوب میشه... خوابم میااااااااااااااااااااااد!

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب حورا 1388/04/11 ساعت 02:50 ب.ظ

حسین جان چی شده آجی ؟
بهم نگفته بودی عمل کردی
پاتم فک کردم یه پا درد سادست
خیلی متاسفم داداشی خیلی هم ناراحت شدم .
کاری که نمیتونم بکنم
دعا میکنم پسر خوب
موفق باشی امیدوارم هر چه سریعتر خوب بشی .
دانشگاه نرفتنت هم فدای سرت خوب میشی انشا الله جبران میکنی

هیچی! عمل یه 7-8 سال پیش بوده.
شما دعا کن! خودش خیلی خوبه :)

منتظرم assassins creed 2 بیاد :دی

اسم وبلاگتو بذاری لحظه های خوابالودگی بهتر نیس؟!!

اینم میشه خب! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد