::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۳۷ - دهن کجی!

فکر میکنی که اگر بری توی Yahoo Search، برای Google Talk جستجو کنی، به یاهو چه حسی دست میده؟

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/04/22 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام
سلام ای پسر حضرت زهرا
تویی قبله دلها و ما محرم این کعبه و مبهوت تماشا
همه قطره تو دریا
همه پست و تو والا
همه خار و تو اسطوره گلها
تویی قبله دلها
تو غریب الغروایی و
معین الضعفایی و
به هر درد دوایی
.
.
.
رضا جان !!
من اومدم
و توی یه صحنی که از گنبد زردش فقط یه تیکه از بالای اون پیداست و پرچم واست دعا کردم
موفق باشی

سلام.
زیارت قبول
ممنون که به یاد ما هم بودی :)

بهار 1388/04/22 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.nime-penhan.blogfa.com

سلام حسین من رو میشناسی؟من بهار خرابات و پرواز و نقطه خیالم...ها?
خوشحال میشم دوستی ها رو تازه کنیم

سلام.
یادمه :)

سوده 1388/04/22 ساعت 12:34 ب.ظ

یه حس خیلی بد :دی
تو همون مایه ها که زنگ بزنی به یه مغازه، تلفن مغازه رو به روییشو بگیری :پی

یه بار یکی از بچه ها با یه رستوران چینی این کارو کرد، خیلی حال میده :دی

حس مورد تجاوز قرار گرفتن در ملا عام!!!! :دی

واقعا؟ من همچین قصدی نداشتم :( من پشیمونم :((
:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد