::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۵۳ - احکام روزه خوری!!

میگم این علما یه تجدید نظری توی احکام روزه داری این سه روز ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان بکنن!
بابا جان آخه زمان صدر اسلام که قهوه و Energy Drink نبوده که! شما از کجا میدونید، شاید اگر بود استفاده اش برای روزه دارانی که شب قدر تا صبح بیدار میمونن بلامانع بود! شاید حتی مستحب موکد هم میشد تازه! :دی

نظرات 6 + ارسال نظر
رز آبی 1388/06/26 ساعت 12:54 ق.ظ

من اجتهاد میدم بلامانع می باشد .

مع کم الله .

تکبیر :دی

بهار 1388/06/23 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.nime-penhan.blogfa.com

اه اه اه!
اگه به انگلیسی بنویسم میشه hi hi hi
تو جه قدر بی معرفتی !!!

من؟ بی معرفت؟ واسه چی؟ من بی تقصیرم!

مهدی 1388/06/20 ساعت 10:09 ق.ظ http://lastword.blogsky.com

تو که هنوز اونجایی داری فوق لیسانس می گیری؟

نه بابا، فوق لیسانس تموم شد خدابیامرز :دی

آتیش پاره 1388/06/19 ساعت 08:17 ق.ظ

میتونی یکیو استخدام کنی هی بزنه تو سرت که خوابت نبره!!!

مینیمم باید ساعتی ۸ پوند پول بدم، خرجش زیاد میشه بابا :دی

سوده 1388/06/18 ساعت 07:27 ب.ظ

امان از دست تو با این فتوا هات! :*

راس میگم دیگه خب :دی :*

سلام
وبلاگ جالبی دارین
اگه تمایل دارید میتونیم تبادل لینک کنیم.
لطفا اگه خواستید وبلاگ منو با عنوان ( تو پیک نیک چه خبره؟) لینک کنید و بعد در قسمت نظرات برام پیام بذارید تا من هم وبلاگ شما رو با هر عنوان که میخواید لینک کنم.
http://www.pickneek.blogsky.com
تبادل لینک باعث بالا رفتن رتبه وبلاگ شما برای جستجو در گوگل میشه.

میام اون لینک وبلاگت رو میکنم توی حلقت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد