::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۶۹ - یه روز یه اسکاتلندیه...

این اسکاتلندی ها غضنفرهای* انگلیسن! زنگ زدم بیمارستان با داداشم صحبت کنم!

- Do you have e patient name ... ?
+ Yes, who's calling?
- I'm his brother.
+ Oh, he's fine, no need to worry. You wanna talk to him?
- No no, that's fine. Could you just update me on his conditions?
+ Don't worry, he's absolutely fine, there is nothing to worry about. Hold on one second...

بعد رفته بیدارش کرده، صداش کرده، داداش ما رو آورده پای تلفن زنیکه خر!! داداش ما هم که قربونش برم شاکی شده که چرا زنگ زدی بیمارستان حال من رو بپرسی...

* قصد توهین به هیشکی رو ندارم، فقط یه جور "Stereotype" بود که میخواستم مشخص شه منظورم چیه!

پ.ن: ممنون که دیشب باهام بیدار موندی...
نظرات 5 + ارسال نظر
آتیش پاره 1388/08/16 ساعت 06:57 ق.ظ

همشونه!! موظیه من از هر پنجش ۱۱۰ تا هنر میریزه!!!! :دی
یاد بگیر نصف توئه!! :پی

خدا ایشالا حفظش کنه براتون :دی
ماشالله اون مظفری که عکسش رو من دیدم، فکر کنم من نصف اون باشم :پی

آتیش پاره 1388/08/15 ساعت 07:36 ق.ظ

اتفاقا تو این پست دقیقا نیتت توهین به اسکاتلندی ها٬ مسئولین بیمارستان ها٬ بیمارها٬ از همه مهمتر خانمها بود!! :دی
بی تربیت خجالتم خوب چیزیه یادم باشه نذارم موظی اینجارو بخونه!!!!!! ((:

موظی شما مسئول بیمارستان، اسکاتلندی، یا خدائی نکرده بیماره، یا خانومه که نباید اینو بخونه؟ :دی

سوده 1388/08/12 ساعت 11:28 ب.ظ

خپ اسکاتلندیه دیگه، چه توقعی داریا :دی
خدا رو شکر کن که حالش خوبه ;)

خدا رو شکر که خوبه :)

زینب حورا 1388/08/12 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام
اگه یه بار دیگه حرف بد بزنی به مامان میگم رو زبونت فلفل بریزه :دی
حیف اونجا نبودی وگرنه اون خانومه رو میزدی :دی

فلفل که خوشمزه اس که :دی
میخواستم خفه اش کنم یعنی!

مهدی 1388/08/12 ساعت 06:13 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

امروز میلاد تن من

بر من مبارک ای همیشگی ترین من

تولدی دوباره از من زیر باران

معنی تابش از خدا میلاد این تن



میلادی از جنس ترانه

تولدی از جنس عشقی شاعرانه

ها؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد